Eşim zaman geçtikçe onu arzulamayacağımı düşünüyor, neden böyle?

6 yıldır evliyiz hala ilk aylardaymışız gibi her gun iliski yasıyoruz ama hep iliskiden sonra bana olan isteğin azalıyo mu hiç azaldı mı diye sorup duruyor defalarca onu çok istediğimi söylememe rağmen ve sevismelerin bazılarını ben başlatmama rağmen psikolojik olarak öyle hissediyormuş genel olarak erkekler böyle mi dusunuyor?
Eşim zaman geçtikçe onu arzulamayacağımı düşünüyor, neden böyle?
Cevapla