Her şeyin gayet yolunda gittiği bir ilişkide karşı tarafın güzel bir şekilde oral seks yapmaması ya da yapamaması ilişkiyi bitirme sebebi olabilir mi? #reda
Sevgilinin oral seks yapamaması ayrılık sebebi olabilir mi?
Hayır olamaz. sırf bunun için evlendiyse gitsin başkasını bulsun madem. beni cinsel tatmin olarak kullanacak bir kadın değil.. beni kalbim için sevecek yanımda olacak güvenecek bir kadın isterdim.. bu yüzden de cinselliğin komple olmaması bile ayrılık nedeni olmamalı.. aşk ve sevgi daha önce gelmesi gerekiyor bu tür konularda ama yine kendi kararları tabi ki de..
Bir defaya mahsus yapmıyorsa sorun değildir. Hiç yapmıyorsa nedenine bakmak gerekir. Geçmişte yaşadığı bir travmaya mı bağlı, kendşnde bunu aşağışayıcı bir davranış olarak mı yorumluyor, iğreniyor mu bakarım. İğrenme veya travmatik bir durumda bunu aşıp yapmasını sağlayacak şekilde süreci yönetip yönlendiririm. Aşağılanma olarak görüyorsa seksin aşağılanmayla alakası olmadığına, bunun tamemen bir zevk meselesi olduğuna ikna etmeye çalışırım. Ama yapmamakta ısrarlıysa zorla olmaz bu işler. Herkes kendi yoluna der, ilişkiyi bitiririm.
Yapilmali. He mesela yutmak istemiyordur bazilarina dokunuyor cunku. Ama oral yapmiyorsa o baska. Yawas yawas yaparak ogrenmesi gerekir. Bilerek yapmamasi yanlis
ten uyumu yoksa cinsellik de anlamsızdır. cinsellik de yapılmış olmak için yapılıyorsa o kişilerin birbirine aşk/sevgi beslemesi mümkün değil. uzatmaları oynayan ilişki. ayrıl :D