Cinsel ten uyumu olduğu kişiyi bırakmak zor mu oluyor?

Asla peşimi bırakmıyor bu kişi evli kendisini 5 yıldır tanıyorum ama son 2 yıldır görüşüyoruz. İlk defa birinde bu uyumu buldum istek arzuyu buldum bırakma beni lütfen diye yalvarıyor. Ben evli oldugunu sonradan ögrendim bırakmak istiyorum olmuyor peşimi bırakmıyor kimsede bu uyumu bulamadım karımı bırakayım senin için beraber evlenelim diyor. Sizce ne yapmalıyım benim içinde iyi biri ama bilmiyorum kafam karışık ve bırakamıyoruz
Cinsel ten uyumu olduğu kişiyi bırakmak zor mu oluyor?
Cevapla