Selam arkadaşlar sosyal medya da biri ile tanıştık 3 ay veya 4 ay kadar aynı şehirde ve ara sıra görüşen göremeyince özleyen iki insandık. Seni seviyorum demeden uyumazdık. Sonra cinsellikte benim için önemli idi. O da çok istiyordu ve çok beklentim vardı. Neyse buluştuk 3 dakika sürdü bana dediki sen harikasın ama her şey cinsellik değil muhabbet edelim mi filan? Bende tabi ki olur derken içimden diyorum 2 ve 3 yaparız. Ki bu bana kendimi tutuyorum (mastürbasyon yapıyormuş genelde) dedim sanırım dediği gibi en az 3 ya da en kötü 2 ay yok 3. Dakika bitti. Oturduk 3 saat sohbet ettik ve ayrıldık. “Seviyorum seni” yazmış bende tartıştım biraz ama açıkça ne için olduğunu anlatmadım küstük. Ve bir daha yazışmadım o da yazmadı. 8. Gün bugün. Bu arada 2. Gün ben mesaj attım tamam kavga ettik anlamsız ama ara sıra yaz hani. Sinirli 😡 emoji atmış sadece bende bişey demedim. O gün bugün konuşmadık. Yorumlayacak bir babayiğit erkek kadın var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve bu kişi akrep burcu güyya 🤦♀️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer