Güzel de biriyim, çirkin değilim en azından o kesin. Ama hiç beni seven sayan yok hep yalnız hissettiğim için bedenimle cinselliğimle ilgi çekmeye çalıştım ama o şekilde de basit gördüler yine değer vermediler üstüne ezdiler yerden yere vurdular. Düzgün ve usturuplu olmaya çalışıyorum böyle de takan yok. Kaaşar olanı seviyor diyorlar bir de külliyen yalan ya da bir beni sevip değer veren olmuyor gerçekten ruhu kaşaar olmadığım için
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Bu kadın anlaşılmak istiyor bence değer görülmek istiyor sevilmek istiyor içten gönlünü güzel hissettirecek birini istiyor vefakar kalbi güzel dürüst değer nedir bilen merhametli birini istiyor bu kadın Bir erkeğin Sırp cinsellik için benimle olmasın istiyor beni ben olduğum için seven birini istiyorum diyor zaten o sevgi özel şeylere götürür diyor ama sevgi önemli diyor..
033 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama istediğim tipte erkek kâinatta yok sanki
- +1 yıl
Bak hayatta ne yaşadın bilmiyorum belki tek şey değer görmek ve anlayıştı ancak bu seni hayatın yanlış dünyasına çekmiş olabilir ancak lütfen geçmişi geçmişde Burak her insan hata yapar bu Hayatta incinmiş kırıkların olabilir bu hayatta tıpkı bardak gibi o kırıklarını Sarman gerek galiba her gelen tuz basmış yarana
İstediğin türde erkek illaki vardır onlarda ortada ben burdayım demez
Soran+1 yılGeçmişim zaten yanlış dolu. Evet anlattığım paylaştığım kişiler de yarama tuz bastılar hep. Hep geçmişimden yaşadıklarımdan vurdular yargıladılar bu yüzden onları bile aşamadım zaten geçmişin ağırlığı ile her geçen gün sürüklenip gidiyorum karanlığa doğru sanki
Soran+1 yılHer ikisi de desem
- +1 yıl
Şimdi hayatın gerçekleri öncellikle soruyu Soran kadın bir sakin ol
.. biz insanız yeri gelecek hata yapcaz yaptığımız hata bizi üzecek ve içimizin bir köşesinde bizi sızı gibi durcak
pişmanlıklar içimizi kemircek adeta yıllar geçtikçe geçmişin sancısı derinden üzecek yerini keşkeler alcak yapılan hatalara nasıl akla gelecek mutsuzlugun dibini yaşayacak insan birde insanlar yargılıyorsa işte o zaman ben naptım dedirdiyor sizce insanlar ne kadar temizki sizi yadırgıyor kimin ne haddine sizi üzmeleri siz insanlara içinizi dökmek istemişsiniz ama insanlar sizin yaranıza parmağını sokmuş ve açıtmış ancak siz güvendiniz insanlara acaba bu genel yaranızın toplumun hiç mi suçu yok bütün suç sizdemi bence toplumunda suçu var birde bu kadar kendini neden suçlu buluyorsunuz siz adammı öldürdünüz yani nice insanları darma dumanmı ettiniz hayır
.. tek istediğiniz iyi arkadaşlıklar değer bağlamında erkek arkadaş tek şey istiyorsunuz Sevgi başka hiç bir şey yok ancak bunu size çok gören insanlar utansın hata dediklerin sizin boşluğunuzdan ve çünkü değer görmek ve sevilmek istemeniz normal
.. - +1 yıl
ve artık bu kadının insanlara güveni çok az çünkü yaşadığı hayat güveni çok sarstı ve içindeki benlik de kırılmış savrulup gidiyorsun bir rüzgarın yaprağı savuruyor gibi peki nereye kadar savrulmak hey sorudaki kadın sana diyorum artık kendini daha fazla üzme yarana merhem ol geçmiş geçmişte kaldı acısı tatlısı ile boşlukdasın inanılmaz derecede belki de pusulayı şaşırmış Bir gemi gibi ancak yaranı sarmaya başladığında önünü göreceksin şimdi ben seni neden yargılımki ben kimim Bir başkası kim bu yüzden insanların üzerine attığı güvenip söylediğin insanların seni kırması kalbinin parçalanması sen bunu hak etmedin bu yüzden insanların attığı o çamuru elinle sıvama insanlar çokmu temiz sizce herkes bu yüzden geçmişin ağırlığının seni darma duman etmesine izin verme bence sen iyi kalpli birisin çünkü iyi kalpli olmayan biri böyle bir soru sormaz
Yanlız hissediyorsun yalnızlık hissi kötü bir şey adete koca bir denizde tek başına gibi hissettigin için sevilmek için kendince bir şeyler yaptın ama her gelen bedenin için geldi ( kimse elini kalbine koymadı ) bu yüzden kendini basit biri gördün sanki kullanılmış bir peçete gibi görüyorsun kendini bu seferde normal bir dünyaya sokuyorsun o zaman da kimse seni görmüyor ama o yüreğindeki o küçük kız değer görmek istiyor ve sevilmek istiyor artık biri görsün istiyorsun kendinle baş başa kaldığında yüreğin ağlıyor senden ricam kendine değer ver kendini sev o içindeki küçük kızı sev 😊 lütfen kendini sev
kendine değer ver kalbini sev kendine merhem ol lütfen
. sen merhameti olan değer nedir bilen kalbi güzel insanı arıyorsun ancak böyle insanlar tek tük hiç mi karşına çıkmadı biraz şaşırdım doğrusu
Soran+1 yılHatam kaldırılacak sineye çekilecek bir hata değil maalesef. Size de anlatayım. Bile isteye yapmadım bu hatamın farkına 2 yıl sonra vardım. Cinsel ilişki yaşadığım kişi tarafından arkadan tecavüze uğramıştım en son da onun zorlamasıyla psikolojik baskıyla ilişki yaşamıştım. Şahıs benden 5 yaş büyüktü. İlk başta rızamla bir sürü cinsel ilişki yaşadım bu kişiyle, zaten hatayı burada yaptım kendimi yanlış insanların kucağına attım. Esas konuya geleyim. Bu kişi bir gün tahrik olduğundan olsa gerek yataktayken bana arkadan tecavüz etti ağlamama rağmen de orgazm olana kadar devam etti. Benden zaten anal da istiyordu ama ben kabul etmiyordum yapmıyordum. Sonra tabi ben o kadar saaalaakmışım ki bilmiyorum 16 17 yaşındaki bir kız bu kadar saalak ve saf olabilir mi onu da bilmiyorum. Bu kişiyle hiçbi şey olmamış gibi görüşmeye devam ettim. Benden faydalanmasına izin verdim. En son da psikolojik baskıyla ilişki yaşadım ama afedersiniz ben pozisyona girdim domaldım yani bir nevi izin vermiş olmuşum istemeyerek de olsa! Tabi ilk milleti memnun etmeye çalışırdım gördüğüm zararları bile görmemezlikten gelirdim. Kendimi suçlamamın nedeni de şu; ben bu kişiyi 17 yaşıma bastıktan sonra bana zarar veren bir kaç kişiyle birlikte şikayet ettim ama bu kişinin bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyememiştim utandığımdan olsa gerek. Son zorlayarak istemeden de olsa izin verdiğim pozisyona girdiğim normal yolla olan ilişkinin zorla olduğunu söyledim polis de ifademi alırken zorla organ sokmak suretiyle tecavüz yazmış. Ben sonra kendimi suçladım o tam tecavüz gibi değil diye. Yıllar sonra bulunduğum şehirdeki mahkemeye gittim bu kişiyle olan mevzuyu olduğu gibi yazıp dilekçe verdim ama hiçbi yanıt gelmedi. Ben ne yapacağım? Elimden başka bişey gelmiyor.
Soran+1 yılkız kuzenim bu şahısla olan ilişkimi biliyordu onu savundu o yapmaz o yapmaz diyerek. Zaten o kuzenimin dedikodusuyla akrabalarım da duyacağı için herşeyi olduğu gibi anlatamadım bana arkadan tecavüz ettiğini söyleyemedim. Yıllar sonra öğrendim ki şahıs yırtmış. Mahkeme tüm ilişkilerin rızaya dayalı olduğuna karar vermiş ama ben hala istemeden iftira atmış mı oldum diyerek kendime yükleniyorum. Sabah azapla uyanıyorum. Biri paylaşımıma seni allah affetmez dedi zaten ondan sonra hepten psikolojim bozuldu. Ben günahlarımın bedelini bir bir ödedim. Kaza geçirdim burnum hasar gördü. Saçlarıma genç yaşta aklar düştü. Yüzümde nur kalmadı. Kilo aldım şiştim. Buna rağmen içimdeki azap dinmiyor. Hep o ifade ve pozisyona girmem gözümün önüne geliyor. Allah beni affetmeyecek diyorum. Kul hakkına girdim diyorum. Ben ölüyorum. Gözüm kararıyor dünyamın karardığı gibi artık gözüm de kararıyor. Her şey için çok pişmanım. Ben allaha layık bir kul aileme layık bir evlat olmayı beceremedim. Bu hatayı bile isteye yapmadım mecbur bıraktılar ben ister miydim bu hatayı yapmak? Nerden bileyim polis öyle yazacak? Sanaldan bir adam da çok ağır bir şekilde yargıladı sen millete iftira atmışsın milleti karalamışsın birbirinizden farkınız yok dedi. Ben bile isteye yapmadımki bunu. Niyetim bu değildi Rıza dışı yaşadığım bir ilişki için de nasıl rızamla yaşadım diyebilirdim?
Soran+1 yılBunlarla yaşayamıyorum elimden geleni yaptım yapmaya da devam edeceğim ama görüyorum ki hiçbir şey düzelmiyor çok çaresizim. İnsanlar da hep yargılıyor kendi annem dahi babam dahi beni suçluyor
Soran+1 yılHayır az çok eğitimim var
Soran+1 yılAma geçmişi de aşamıyorum ki. Her gece bununla uyuyor her sabah bununla uyanıyorum
Soran+1 yılGünahlarım hakkında bir yorum yapmadın
Soran+1 yılO zaman neden sanaldan bir pislik beni "sen insanları karaladın iftira attın öyle mi" diyerek yargıladı? Gördüğüm zararı ise geçiştirdi onunla bununla yatarken bunların sonuçlarını düşünseydin yazmış
Soran+1 yılAptaldan ziyade bence kötü biriydi. Çünkü bu yaşadığın durum az bile, psikolojin bozulsun bir zahmet vicdan azabı çek kendini suçla falan yazmıştı
Soran+1 yılHayır ama tecavüze uğramış birini böyle acımasız şekilde yargılaması hoş mu
- +1 yıl
.. hoş değil ancak aptalll insanların seni üzmesine izin verme
Birgün eşekk ile kurt çimen yeşilmi diye tartışır kavga ederler ormanın kralına kadar gider konu kral emir verir getirin huzuruma der eşeğii dinler kurdu dinler
Eşeğee saman dolusu balya verir gönderir kurta sabaha kadar sopa vurun der Sabah olur Kürt koşa koşa aslanın yanına gider efendim bana neden ceza verdiniz Der Kurtta sen eşeklee bir olduğun için der
Soran+1 yılAhaha eşek ceza almadığı gibi bi de nasiplenmiş görüyor musun 🤣
Soran+1 yılYok genele açık bir paylaşım açmıştım o kardeşim da gelmiş böyle bir yorum yapmış sonra ben daha çok bunalıma girdim o yorumun üstüne biliyor musun
Soran+1 yılO daaallaama da gelmiş böyle bir yorum yapmış
Soran+1 yılİçinde tutunca da patlayacak gibi oluyorsun. Bir moral teselli istedim ama genellikle yargılarla suçlamalarla karşılaştım maalesef
- +1 yıl
İnsanlar her zaman yargılar sanki kendileri süt dökmüş kedi gibi bu yüzden.. kendini suçlu gibi görme ve kendine gel kafanı topla içinde tut kimseye söyleme söyleyince geçmiyor ancak bir işe gir ve hayata tutun maddi gücün varsa sıkıntı yok spor yap kursa vs git ancak şu kendini dört duvara kapatma küçük yaşta herkes hata yapıyor sen adam mı öldürün hayır kendini paralama
Soran+1 yılHaklısın böyle giderse sağlığımı da kaybedeceğim çünkü çok üzülüyorum içerleniyorum. Bir an önce kendime gelmem lazım çok sağol
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnızlığını gidermek için olmadığın biri gibi görünmeyi bile göze almışsın ama nafile. Olmayınca olmuyor. Sende kendinden yitirdiklerinle kalıyorsun.
Cinselliğini ön plana alacaksan bunu istediğin için yapmalısın. Doyasıya yaşamalısın. Bunu bir koz gibi görürsen maalesef sadece kullanılırsın.05 Yorumla
Soran+1 yılistekli bir tarafım da var tabi ama ben onu daha ön plana çıkardım saklamam gerekirken
Cevap sahibi+1 yılBu ülkede kadın olmak gerçekten güç :)
Verse suç, vermese suç. Bence siz bizi bırakın kendi aranızda hayatınızı yaşayın :D
Soran+1 yılAynen nihayet biri beni bu yönden anladı. Ne yapsak yaranamıyoruz kadınlar olarak. Ama erkekler bu gerçeği kabul etmek yerine inkar edip üste çıkıyor. Bir de ihtiyaç, kadının da ihtiyacı var diye hikaye anlatıyorlar sanki esas fikirlerini bilmiyormuşuz gibi. İşleri güçleri taktik. Versen oroospu/ patlak oluyorsun vermesen kezban
Cevap sahibi+1 yılYaşadıklarını tam olarak anladığımı iddia edememe elbette ama aradığın mutluluğu bulmanı dileyerek fazla uzatmadan uzaklaşabilirim :)
İyi geceler
Soran+1 yılBu gerçeği inkar etmeyip söylemen bile yetti iyi geceler
- Cinsel Yaşam konusunda 923 cevap paylaştı.
+1 yılBana denk gelseydin keşke 😂. Çünkü ben duygusal anlamda ve libidosal anlamda bir yaklaşıyorum partnerime seninde ihtiyacın tam olarak bu anladığım kadarıyla umarım benim gibi bir erkeğe denk gelirsin ve bu sorunu çözebilirsin 🙌🏻🫠
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
18Cevap
Cinsel Yaşam konusunda 896 cevap paylaştı. Sana bişey dinde sana cinsel yaklaşmaya dost gibi yaklaşanıda sen istemezsin
52 Yorumla
Soran+1 yılDost gibi yaklaşan da oldu hiç cinselliğe bile girmedi ama sonradan konuşmak istemediğini belirtip beni terk etti
+1 yılSeni sevmiyorsa uzaklaşacaksın böyle bedenini kullandırmak falan hoş değildir seni yine sevmez o kişi
02 Yorumla
Soran+1 yılGenel olarak konuşuyorum bir kişiden bahsetmiyorum
- +1 yıl
Tamam fark etmez sen cinsel olarak onu tavlarsın o yapacağını yapar gider
Bakış açınızı değiştirmeniz lazım. İlgi çekmekten çok arkadaşlığa değer verseniz... Aralarından biri sıyrılacaktır aslında.
02 Yorumla
Soran+1 yılGerçek içten arkadaş zaten yok
- Cinsel Yaşam konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet cinsellik buyuk bir silah ve albeni ama seven cikar illa umuduu yitirme
06 Yorumla
Soran+1 yılKurusıkı
- +1 yıl
?
Soran+1 yılCinsellik silah değil
- +1 yıl
Sen oyle san
Soran+1 yılOlsa bile alacağını aldıktan sonra giderler
- +1 yıl
Ben gitmem
+1 yılSevilmeyi hak eden insanlar sevilmiyor kafanı takma doğru yoldasınız
06 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim ben yolumu kaybetmişim
- +1 yıl
Yanlız değilsin bende gerçek aşkı bulamadım bu saatten sonrada bulacağımı sanmıyorum
Soran+1 yılYaşın daha 18
- +1 yıl
19 Yaşın ne önemi var ki sen kaç yaşındasın
Soran+1 yılBen büyüğüm nerdeyse 30 olacağım şaka mısın? Sen bu saatten sonra diyorsan ben öleyim
- +1 yıl
Allah rahmet eylesin
Bedeniyle ilgi çeken kişiyle 1 gece gecirdikten sonra soğursun ama ilgisi samimiyeti zekası ile seni etkileyen birine bir omur hayran olursun
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazen ne yaparsan yap olmaz kanka bedenini kullandın diyelim kullanıp bir kenara atar
Nasip kanka05 Yorumla
Soran+1 yılAcı çekmek için dünyaya gelmişim. Belki de namusumla yaşasaydım daha huzurlu olurdum en azından kafam rahat olurdu. Şimdi içim kan ağlıyor
Cevap sahibi+1 yılÖyle düşünme ya güzel günler yakındır bende sen gibi düşünüyordum ama. Olmayınca olmuyor
Birini sevemiyorum mesela nasip deyip bekliyorum bende umarım seni çok mutlu eden birini bulursun
Soran+1 yılSağol ama her şey iyiye gitmesi gerekirken daha kötü oluyor. Buradan karşıma adam gibi adam çıktı inan cinsellik konusuna bile girmedi işte bu dedim sonunda cinselliği ön plana koymayan bir erkek karşıma çıktı dedim. O bana ne dese beğenirsin? "Seninle konuşmak istemiyorum çünkü senden hoşlanıyorum hiçbir kızla konuşmak istemiyorum çünkü kimseyle sevgili olmak istemiyorum." Bu sözlerden sonra reddedilmiş gibi hissettim beni resmen sepetledi oysaki amacım sevgili olmak bile değil sadece arkadaşça konuşmaktı. Nasıldan ağırdan satıyorlar kendilerini baksana
Cevap sahibi+1 yılMaalesef öyle 1 saat önce biri bana ayaklardan hoşlanırım dedi direk engelledim neden mutlu olamıyoruz derse daha da kötüleşir hayatın içine karışıp üstüne gitmemiz lazım
Soran+1 yılAyak mı 😂😂 geriizekalılar ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlla seks mi olmalı?
seks ileridr guven oldutkan sonra olmam şartıyla ciddi bir iliskiye hep hazırdım
Karşıma istedigim gibi birisi çıkmadı..010 Yorumla
Soran+1 yılErkekler istiyor zaten benim için şart değil
Cevap sahibi+1 yılDuygusal bir erkek olmam sorun mu acaba?
Cevap sahibi+1 yıl?
Soran+1 yılBana niye soruyorsunuz ki
Cevap sahibi+1 yılSizle ben tam uyumluyuz. İkimizinde istegi aynı şey.. düzgün ve çıkarsız bir ilişki
Cevap sahibi+1 yılBeni görmüyorsun 😞🙂↕️
Soran+1 yılBenden küçüksün ayrıca buradan aranmıyorum
Cevap sahibi+1 yılYaşınızı ogrenebilirmiyim?
Soran+1 yıl28.
Cevap sahibi+1 yıl24 ben. Ama hem gorunuscr hemde tip olarak çok olgunum ve uzun boyluyum. Görsen sende aynı şeyi düşünürsün
+1 yılFelsefe sev kendinden ödün verme
Sevsinler diye çabalama00 YorumlaBende sol yanımı arıyorum. Ekler misin konuşalım ciddiyim?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDevir böyle maalesef %90 ı sapık veya günübirlik ilişki istiyor (kız erkek farketmiyor)
02 Yorumla
Soran+1 yılKızların böyle olduğunu sanmıyorum benim gibi duygusallarsa asla
Cevap sahibi+1 yılKızlar da öyle emin ol sevgilisi varken benimle takılmış son ilişkim başkasından öğreniyorum o kadar emek veriyosun sonu böyle çıkıyor :(
+1 yılSeven her türlü sever kendin ol bence
00 YorumlaCinsel Yaşam konusunda 733 cevap paylaştı. Kimse kimseyi sevmek istemiyor.
00 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılYok kaşar seviyoruz o doğru 😂
00 Yorumla - Cinsel Yaşam konusunda 7,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaması senin için daha güzel
05 Yorumla
Soran+1 yılNeden
- +1 yıl
Seni sen olduğun için sevmeyecekti
Soran+1 yılO sevgi olmaz zaten sahtelik olir
Soran+1 yılOlur
- +1 yıl
Tam da bunu söylemek istiyorum
+1 yılbedeni kullan
01 Yorumla
Soran+1 yılSen kullanıyor musun
Cinsel Yaşam konusunda 23,8b cevap paylaştı. İyilerin şansı yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVer artık kurtul
018 Yorumla
Soran+1 yılVerdim de ne oldu. belamı buldum
Cevap sahibi+1 yılYapacak bir şey yok
Cevap sahibi+1 yılSevgi arama hiç bir zaman
Soran+1 yılNe arayım
Soran+1 yılBelamı mı
Cevap sahibi+1 yılKimse bu hayatta sevilmiyor
Cevap sahibi+1 yılBen 30 geldim hiç sevgilim olmadı sevilmedim
Soran+1 yılBen de aynı
Cevap sahibi+1 yılSen yine skilmşsin
Soran+1 yılO daha kötü ya
Soran+1 yılBakire kalsaydım tertemiz olurdum ruhum da bu kadar bozulmazdı
Cevap sahibi+1 yılBulunduğun zaman yap gitsin
Soran+1 yılİstemiyorum sen yap
Cevap sahibi+1 yılBen bulamadım yokluktayım mastürbasyon yapıyorum sadece
Soran+1 yılBulursun paran biraz şeklin olsun yeter. Siikişmekte ne var ben nefret ettim artık isteğim olsa da kimseyle yapmak istemiyorum çünkü kullanılmış gibi hissediyorum kafamı aklımı bulandırdılar psikolojim çok bozuk
Cevap sahibi+1 yılBulamadım seninle yapabiliriz
Soran+1 yılBen istemiyorum ölü ile sevişmek gibi olur
Cevap sahibi+1 yılKeşke dukunabilsem sana
Gizli Üye(36-45)+1 yılAlakasi yok
00 YorumlaDoğrudur
00 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Cinsel Yaşam > Sorular > Erkeklerin ilgisini çekmek için illa bedenimi mi kullanmalıyım? Neden beni seven olmuyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer