7-11-27-28 gibi. Ameliyat olayım mı?
https://hizliresim.com/elakrvh
https://hizliresim.com/elakrvh
olma lütfen ameliyat sen kendini beğen. herbedenin her insanın kendine özgü güzelliği var. onun bile şekli farklı olabilir ama belki daha cok zevk veriyordur bilemezsin. evlenince eşine sorman daha mantıklı ama kendin cokcok rahatsız oluyorsan baska. ama bence hıc gerek yok
Cevap
36Cevap
Saçmalama ne ameliyatı. Gayet iyi duruyor. İçi dışına çıkmış vajinaya daha sert giresim gelir benim. Köklemek dağıtmak isterim.
İç dudaklar dışarıda olması güzel durumdur oranın güzelliğine güzellik katar öpmeye yalamaya emmeye fırsat saglar
Bir saniye
Bence gerek yok sağlıkçıyım ben
Bu konudan gelen çok oluyor ama bazılarının tenine çok güzel duruyor da
Küçük dudaklar sarkık ve büyük dudakların arası açık şekilde yani, ameliyata gerek yokki, her kadının vajinası kendine özeldir
a*m a*mdır. Burdakilere ne soruyorsun sanki karşıdan bakacak mısın şeyine? Kim görecek p*rno mu çekeceksin? Derdin ne senin? Kendine gel.
Takıntı haline getirdim biraz. Vajinan ucubeye benziyor dedi biri 😣
Kendi s2 çok mu güzel sanki.
Gerçekten güzeldi 😅
Damarlıydı
Jdkfkkfl
Ne oldu ncnxbx
Önemli olan kocanı tatmin edebilmen. Kocan beğenmez ise ortak karar alıp Dr ile görüşebilirsiniz.
Hayır Bu gayet güzel merak etme Çok da zevk alırsın
hayır sacmalama hepsinin farklı yapısı vardır
Kaç yaşındasın ki sen... ya da vücudun çok mu yağlı
Resim atcskxan direk at bidahakine ya ne uğraştırıyosum sayıyla falan 😅
bunu evlendiğin zaman kocan isterse yaparsın ama esas önemli olan sulu olup olmadığı :D
Dudaklı yanii ama kötümü duruyor görmeden bilemeyiz 😅
Gerek yok bence
Erkek olarak çirkin gelmiyor mu sana
Hımmm anladım
Kötü ama ne oladak ki sanki
İğrenc ya bide sıyahsa rengi 🤮
Birazcık siyah ama neden öyle dedin ki 🥲
Abazalıktan öldüğün içindir o
Çoğu kadınınki böyle değil mi ki zaten
Hayır düz görünüyor dsardan 6 gibi m mesela
Rengi ne peki
Bence sallıyon sen 😀
Merhaba ben jinekologum bence gerek yok ameliyata
Kukunun kötüsü olmaz.
* amdır bence sevmeyen s. gitsin
Yooo yalamasi güzel olur
Tek sorun bu kaldı ise ol hayatında
Yorma kafanı seven hertürlü sveer
durmuyor
Emin misin
Normal fotoğraf atar mısın ciksam
Yalnız ona ne oral çekilir he cidden
Sıkıntı yok bence sorun etme
İğrenç pembe smcik olmalı siyah tır seninki
Saçmalama. En güzeli bunlar.
Ameliyat ol cunku cok cirkin gorunuyor
Gerçekten mi 🥲
Maalesef cunku disarda, ama icerde olursa hem guzel hem estetik olur prensesim😘😘😘gogusler nasil peli
Olma kanka
İyidir iyi
Evlimisin
Hayır çok tatlı
beğenmiyor musun
Gerek yok bence
Kilolu musun?
Oh çok tatlı ❤️🔥😋
kötü bir görüntü
Ciddi olamazsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?