Onunla kısa sürdü ve hiç bir şey yaşamadık
Sevgilimle ayrılma raddesine geldik
Kulaktan dolma bilgiler duymuş bir yerlerden
Başkasıyla hiç bir şey yaşamadığıma nasıl inandırıcam?
O çoçuğa yazdım aramızda hiç bir şey olmadı demi diye evet dedi beni doğruladı
Bu Ss'i sevgilime atsam inanır mı?
Sevgilimle ayrılma raddesine geldik
Kulaktan dolma bilgiler duymuş bir yerlerden
Başkasıyla hiç bir şey yaşamadığıma nasıl inandırıcam?
O çoçuğa yazdım aramızda hiç bir şey olmadı demi diye evet dedi beni doğruladı
Bu Ss'i sevgilime atsam inanır mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Sana güvenmeyen, inanmayan biriyle neden vakit kaybediyorsun?
Seviyor beni biliyorum bende onu seviyorum bu problem ortadan kalkmalı
Güven yoksa sevgi de yoktur. Kendini kandırma.
5 aylık ayrılık sürecinde hayatına birini almış olman bile yeterli bence
Nasıl inanır bana Ss'i atayım mı?
Bu inandırıcı olmaz, güven sorunu yaşıyorsa bunu yıllar da geçse sorun eder
Güven sorunu yaşamıyor
O en baştan bana sordu bende bir şey yaşamadık dedim güvendi sorgulamadı
Şimdi kimden duyduysa duymuş bir şeyler şüpheleniyor ayrılma noktasındayız
İşte güven sorunu yaşıyor, birilerinin anlatmasiyla ilişkini sorguluyorsa, güveni zedelenmiş demektir, sevgilinle aranda birşeyler yaşanıyor değil mi
Öpüşmek sadece
Ne kadar süredir birliktesiniz
Uzun süredir
Uzun süredir birlikte olmana rağmen sana değil de başkalarına inanıyorsa güvenmiyor demektir
Onu çok seviyorum ben ne istesem yapar oda beni çok seviyor hissettiriyor kaybetmek istemiyorum onu
Ama ayrildiktan sonra biiryle görüşmussun, yani given problemi yaşaması normal bana göre
Şüphelenmemek için 5 ay ayrı durmayacaktın hadi neyse geçmişi çok zor oluyorsunuz sorgulamayı bırakın artık geçmiş çünkü adı üstünde geçmiş
Senden şüphe duyan güvenmeyen tanımamış demektir ne işin var öylesi ile
O şüphe geldiyse her şey boşa , inş senin gibi patlağa bırakmaz kendisini
Aramızda bir şey olmadı dimi diye mi sordun diğer çocuğa?
Sevgilin de tam alıkmış ya madem bunlara takılacaktı ilişki bitmesin diye çabalasaydı
Evet sordum sevgilim inansın diye
Ss'i sevgilime atayım mı inanması için
At ve ayrıl ondan
Atınca inanır mı sence
İnansa bile ilerideki kavgalarınızda bunu bahane edip yüzüne vuracak
İlk sevgilinle bir şeyler oldu o halde
Sanırım?
Hayır olmadı sayılır
Siz yaşadınız o galde ilk sevgilinle
Yaşamadık
Anlatamazssın inanmaz
Ss'i atsam inanır bence o çocukta yaşamadık dedi
Sence inanır mııı
Yaşamışsa olabilirsin ayrıymışsınız çünkü zaten
Ama yaşamadım yaşamış olsaydım gerçekten ayrılırdı ne yapıcam şimdi yaşamadığıma nasıl inandırabilirim
O Ss'i atayım mı?
Ya sana inanmayan biriyle ne işin var?
O en baştan bana sordu bende bir şey yaşamadık dedim güvendi sorgulamadı
Şimdi kimden duyduysa duymuş bir şeyler şüpheleniyor ayrılma noktasındayız
Bakire degilmisin ki?
Bakireyim
O zaman inanması lazım. Aksi taktirde inanmazdı oyle bir sey yapmasan da...
Diger sevgilin bakire olduğunu biliyorsa. Soyle bir sey yaz. Seninle neden birseyler yaşamadım biliyormusun. Oda evet bakiresin falan yazarsa inandırıcı olur belki. Ama bu onu tatmin edermi bilemem.
O en baştan bana sordu bende bir şey yaşamadık dedim güvendi sorgulamadı
Şimdi kimden duyduysa duymuş bir şeyler şüpheleniyor ayrılma noktasındayız
O zaman oralara girme hiç. Al karşına konus. Bana güvenin yoksa zaten hiç konuşmayalım de. İnanmıyorsan yürü gidelim doktora de. Raporu beraber alalım. Ama sonrasında benim sana güvenim kalmaz de.
O şüphe düşmüş aklına artık
Ss'i atayım mı atmayım mı?
yaşadım de ayrilmasaydik de
Zor inanır, kanit lazim, geçmiş olsun.
e diyor
Anlamadım
ne diyor
Okusana soruyu
çok şkna etme serdine gşrme
Bişey yapamazsın
Ss'i atayım mı? İnanır mı?
Sen bilirsin ama inandırma çabasına girme
Neden ki
Bana güvenmeyen adamla işim olmaz
O en baştan bana sordu bende bir şey yaşamadık dedim güvendi sorgulamadı
Şimdi kimden duyduysa duymuş bir şeyler şüpheleniyor ayrılma noktasındayız
onu ilgilendirmez ki senin gecmisinden