AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
aklı fikri orada demek ki
Baska dert vermesin Allah
Ben sevdiğim kadina dayanamazdım
Öpüşmeyen erkek tiksiniyordur
Hayir be tiksinmiyor hic opusmedik degil kendini zor durdurdu sevismeye gidiyor olay diye
Sevmiyordur sevmediğini diyemiyordur
2 yil ugrasti hep yanimda oldu yeni sevgili olduk sevmese hic ugrasmaz :D
Seni değil öpüşmeyi diyorum 😀
Ha :D Oha asiri mantikli aydinlandim
Erkek gözüyle böyle 😀
sen sevişmek mi istiyosun
Simdi degil birkac ay sonra guvenirsem evet
Sen bakire sevgilin bakir mi?
@KerpetenRamiz ikisi de degil
Daha önce ilişkiye girdiniz mi?
Damat sancısı yaz
Öpüşunce neresi ağrıyormus burası ilginç😅
Bizde daha neresi ağrıdığını çözemedik KS Halkı olarak djsh :))
@KerpetenRamiz çözdük de ilginç olan neden ağrıdıgi ve bunun öpünce olması 🤣
Nezaman çözdünüz nereymiş peki hele de bakiyim.🤔bizde bilelim sonrasını düşünelim 🤣
@KerpetenRamiz ya hadi hadi yeme bizi🤣 kerpeten hemde Ramiz hemde mavili mi diyor bunu
Yok giz ne yemesi velle söyle 🤔hahahah heee nolmus yani diyemez miyiz 😒
@KerpetenRamiz ahaha🤣😅
Hadi giz söyle
@KerpetenRamiz valla söylemem bana ne🤣
Hahahah gıcık misin gizim sen ya 🤣 insanı niye merakta bırakıyorsun aşkolsun valla ya burdan yazamiyorsan Bi takip e
Atıver baglim dhshx :)
@KerpetenRamiz işim olmaz takip 0000000
Allahallah bak sen şu hanımefendi ne emmeye geliyorsun nede hıhım ozaman dm den yaz merak ettim ya neymiş o ağrıyan yer :)
@KerpetenRamiz beklemede kal🤣
Hadi bakalım hanımefendi ama çok bekletme yoksa darılırım 🤣🤣🤣
@KerpetenRamiz sonsuza kadar beklemede kal demiştim oysa🤣😅
Harbi gıcıksın ya ulan senin gibi gıcığıni gormedim 🤣😒😒😒
@KerpetenRamiz gör işte ben kimseye benzemem🤣😅 farkım bu
İşte buda benim çok hoşuma gidiyor gıcık olman beni benden alıyor 🤣😎😎🙈 dur daha yeni başladık bakalım benziyor musun benzemiyor musun
@KerpetenRamiz iki cümle sohbet ile herkesin aklını başından aldığım doğrudur ama ben bunu kimseyle yapmıyorum herkesin tadını damağında bırakmaya bayılıyorum🤣
Aldığın doğrudur demek daha kaç kişiyi bu vakayla aglariniza düşürdünüz hanımefendi hem yapıyor hem nasıl yapmiyorsunuz bu ikilemi bir cozumleyelim 🤣😎hqhahah sen nasıl Bi değişik kadınsın sana bayılmam yılardır beklediğime değecek galiba 😎🙈🤣🤤😇
@KerpetenRamiz kimseyi düşürmedim ya, millet benim hoşsohbet olduğumu iki kelimede böyle anlıyor ama ben kimseye yar olmuyorum demek istediğim, iki cümle sonra vın. Ama o ağızdaki hissedilen tadı biliyorum anlatıyorlar bu da bana yetiyor keyif olarak hepsi bu🤣
Vın turizm A. ş buldum seni yıllardır arıyordum.🤣 tamam bana yâr olmanın vakti gelmiş demek ki artık 😎😎🖤🙈 tamam işte o ağzımdaki tat h8c geçmesin devam etsin istiyorum sende hiç vicdan yok mu ya hiç mi hahah🤣🤣🤣
@KerpetenRamiz ilk değilsin bu hep yaşadığım şey ve insanlar bağlanıyor diye özeli tamamen terk ettim yorumda bitiyor artık, görmeden hayranlık aşık oluyorsunuz, bana göre değil bende artık halinize gülüp geçiyorum 🤣 soru yorum bile gizli yapıyorum artık kimse özele gelmesin diye😉🤣
Belliki ilk değilim sonda olmayacagim 😓 ama gönül isterdi ki son olayım (canin sagolsun be reels kadiin) demek ki seni defalarca üzdüler ne yazikki benide bu aşk değil ki ben sad3c3 sohbet muhabbetin güzel hem hayranlık hem gıcıklık var güzel benim icin keyif verici demek istedim. Sen kendini fazla ciddi ye almışsın aşk falan yok ya hahahaha hiç güleceğim yoktu🤣🤣🤣bukadar gizli gizemli olmaya gerek yok zaten anonim gizli bi uygulama böyle şeylere gerke yok
Halbuki hemen çakması lazımdı
Çok saçma cocukmus
Sorgulamasam burada sormam :D Bunun icin ayrilmam tabi de
İşte öyle saçma ki bu durum dusunuyorum böyle ya duygu varsa zaten bu öpüşme sevisme dürtüsü geliyor arzuluyorsun o kişiyi bir yerden sonra ama ağrı nasıl bir ağrı onu anlmadim doktora falan gitsin gerekirse belki ilk başlarda sana sorun cikarmasa ileride sende belki bu durumdan bayacaksin
Galiba sevisene kadar surecek bu durum
Sevisince ağrısı bitecek mi yani çok saçma geldi bana opusunce erekte olmasından bahsediyorsa o ağrı falan değil yani çok aciyorda boşalmam gerek te falan filansa öyle bir şey yok
Evet ondan bahsediyor iliskiye girmedigimiz icin agriyor girsek opussek de rahatlayacak sonra zaten
Yok öyle bir ağrı ya saçmalıyor seni acindiriyor bende o numarayı çok yaptım kızlarda bilmediği için gerçek sanıyor öyle bir ağrı yok bosalma isteği var onu atmak istiyor sadece bunu demek iğrenç ve kadıni kullanmak olduğunu bildiği için ağrıyor aşkım ya uf kasıklarım falan çok kotu inmiyor bosalmam gerek yoksa bu ağrı dinmez falan diyor 🤣🤣
Bu arada ifşa da ettim erkekleri ama olsun 🤣
Iyi en azindan bir noktada beni dusunuyormus 😂 Sana dokunmadan bile kalkiyor opusunce iyice kotu oluyorum dedi bence yeterince durust zaten 2 yil beklettim eger ilk tanistigimiz gunden beri benden hoslaniyorsa ki oyleymis dedigine gore
İyi ama yinede tek dersi seninle seks de olabilir
O ihtimali inan ben de dusundum ama hayatima girmis cikmis erkeklerle kiyaslayinca eledim cok daha samimi geliyor ve benim icin cok sey yapti gibi maddi degil manevi
E o kadar da olsun kıvamına geldin yani 😂
Evet😂
Helal olsun be
Ya yok bazılarının ciddi ciddi ağrıyor ağrıdığı belli oluyor kendisi birsey söylemiyor mesela. Ciddi ciddi ağrıyan var yani ama numara yapanda var tabi. Benim bile bir kere ağrıdı ama hayatımda 1 2 keredir en fazla. Deniyim demiştim erkekler gibi ağrı çekçem mi diye😂3 hafta rahatlamaya dayandım ve ağrı çekmiştim baya 🙄
Nasıl sen nasıl yaptin
Sonrasından belki de çekiniyor
Seni zarflıyor abim.
O ne demek
2 yildir tanisiyoruz 2 gun tanisiyor musuz gibi davranmasina gerek yok bence
Haklısın ama erkek milleti işte... Çoğunu aklı başka işlerde oluyor
O ne demek? Yani şu demek; gel yatağa girelim ben bi rahatlayayım ki sonrasında doya doya öpüşürüz demek. Yerseniz yani...
Öpüşmeyi bilmiyor
Biliyor (bence) cok guzel opusuyor ama agri oluyor diye kaciyor :D
neresinde dudağındamı ağrı oluyor 😅
tut kollarından kendine çek kaçamasın :)
Hahaha :D Tamam
beni dinle kârlı çıkarsın :)
Ne güzel işte
Hic opturmuyor ama bazen insan sadece opmek istiyor ya
Direkt yol ver
Neden iki senedir taniyorum arkadastik oncesinde
2 senedir arkadaş olup yaşamak istememesi vukuat ve vitaminsizzlik
Sevgili degil arkadastik yeni sevgili olduk
Olsun sonuçta arkadaşlığın verdiği etki ile daha güçlü tutku olmalı
Evet bence de sorun su opusmeye baslayinca duramiyor dizilerde bile duruyorlar bu direkt sevismeye geciyor cildiracagim zor duruyor
Herif ağır abazan
Ya hic opusmedigi uzak durdugu bulusmalar ne olacak ortasi yok boyle mi alismissa
Detaylı konuşmak ister misin
Değil bence
Kişiden kişiye değişir
İyi bir şey
Saçmalama hemşire hanım sen kocanla öpüşmüyor musun
@KerpetenRamiz kocamla öpüşüyorum normali o zaten
@dertlikız buda 2 yıllık sevgilisi neden öpüşmesin yani sen kocanla sevgiliyken öpüşme din mi yani şimdi yalan söyleme
Saçmalamış
Sana kalmis birsey
Yani kendi kararı
Iyi bi şey
Öğret ona
Tabi ki değil.
Saçma.
Sg ya ergeni deseydin
Vardır sanırım.
ilginç bir tip
Ergen mi
Kötü bir şey
Bırak opmesin ya
üpüsürken gerisi geliyor iste
Mal aqkjf
oral seks iyi olur
Sacmalik iliskiniz
Tamam sen daha iyisini yap :D
Fb yapiyorim daha temiz sizinki sacmalik yok seks yapmayalim demisler vs
Yapacagiz ilk buldugumuz gun iliski yasasak herkesle hastalik yuvasi olurduk
Su an hastalik varsa yine ayni sey gecerli
Siz kendinize mi guvenmiyosunuz
Kimsede hicbir hastalik yok doktora gittik ikimiz de senin hayata bakis acinla bizimki ayni degil herkes kendi dogrusunu yasasin
Doktora gidip buna baktirdiysaniz en az 10 kisiyle yatmissinizdir bos yapiyosunjz yani yok yatmiyoruz aceleye gerek yok falanlarla
Yatma bi sure daha o bulur saplayacak birini elinde vardir
Ne 10 kisisi ya bir elin parmagini gecmez 1-2 kisidir :D Yalan soyleme sansi pek yok 2 yildir tanidigim halihazirda yakinimda olan biriydi zaten bu bekletmis halim oyle soyliyim
Iste o zaman beklenecek bisey yok
İktidarsız olabilir
Sanmiyorum
Bence iyi bişey
Iyi ama sadece opusmek istiyor canim bazen onu da yaptirmiyor :D
gaydır
İnanmam
Naptın somurdun mu çocuğu ndndjdj
hodukk ya
İyi bişey degil
Yooo popodan versene
👏👏👏 net ve kararlı bir yaklaşım. Tebrik ediyorum
Bakire degilim :D Bunu biliyor sadece yavastan aliyoruz sagol
Ne kadar kin beslediysen o kizlardan sandin beni :D
Sen verdin mi popodan pınar
Türünün tek örneği
Gercekten cok garip degil mi ya
Öyle
İyidir
Öper zamanla
😂🥰🤪