Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Şöyle anlatıyım ben x şehrinde yaşıyorum o İstanbul'da ama ikimizde aynı şehirliyiz ailelerimizde burada düğünü x şehrinde yapcaz ama ama ilk gecemizi nerde geçirmeliyiz ailesinin evindemi yoksa oteldemi otel çok istemiyorum ailesi bizi baş başa bırakıp çıkarmışlar ztn nişanlımla sabah yola çıkarız balayına istersende Uzungöl 45 dakika oraya gideriz dedi napalim sizce doğrusu nedir rahat olmak istiyorum otel rahat olur mu gerdek gecesi için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hemen ilk gece gerdek şart değil ki, bu acele ne 🙂
İlk gece şart ya
Olur mu öyle şey, şart değil
Hayır otel daha rahat olur, hatta balayı çifti diye rezervasyon açıyorlar hizmeti de üst seviye oluyor, oda da konforlu WC banyo vs daha iyi emin ol
İlk gece balayı odasına rezervasyon yapın sabaha kadar keyfini sürün
Eviniz yok mu ki kayınvalidenin evinde yapacaksınız
İstanbul'da evimiz
Bence evinizde yapmanız daha rahat ve konforlu olur ama karar sizin tabii ki
Bnce aile evi ne yapacaksınız ki otelde ya da kendi eviniz
İyide en azından gelinliği çıkarsın sevisin
Otel daha iyi..
Ev de kimse olmiycakya ev daha rahat olmaz mı
Sonuçta senin evin değil
Baya rahat olur hemde bağıra cagira sevişmeli hshs
Evdemi rahat olur oteldemi ayrıca bağırış cagiris olmaz
Otelde hem farklı yerler gezmiş olursun neden olmasin
Bilmiyorum heralde otele gideriz
Keyfinize bakin
Otele git ev ne ya
Oteldede rahat edemem gibi hissediyorum evde kimse olmiycak sonuçta
Dişinizi sikin evinizde görün o işi
Ama ben gelinlikle ilk onun çıkarıp sevişmeyi falan hayal ettim hep o gün boş geçsin istemem
🙂😉 yanıyor sun farkında misin
Yok bee yanmiyorum
1000 km mesafe var İstanbul'a eve gelene kadar hevesim kaçar benim
Otel en güzeli evde üzerini çıkar sivil gidin otele
Yapıştır gitsin otelde
Öyle yaparız heralde bilmiyorum kararsız kaldım ev daha uygun olur dedi ama bilemiyorum bişey sorcam ben 20 o 28 yaşında cinsel anlamda sorun yaşarmiyiz yoksa iyimi
İyidir ya korkma iş görür
Umarım 😀
Kontrol etmissindir potansiyelin farkında sindir
Yok etmedim o konulara hiç girmedi
Ahaha memurmusunjz
Konuşmadik işte genelde hep sarılıp uyuduğumuzu konuşuyoruz bu nerde olacagimizi dediğim de bile annemlerde kalir sarılıp uyuruz sabahda yola çıkarız dedi
Ahahhah uyuya uyuya ömür geçmez 🤓🤣😁😁
Geçmez tabii
İyi bakalım
Otel en uygunu
Evde kayinavliden evde olcakmi