İlk Sevişme için ev mi, otel mi?

Bir süredir beraber olduğum erkek arkadaşımla ilk defa sevişeceğiz. Ben özel bişeyler olsun sıradan olmasın deyince, İzmir alsancak Hiltonda rezervasyon yaptırmış önümüzdeki hafta sonu 3 gece. İkimizin de ayrı ayrı evi var aslında ama yemek derdiyle ugrasamamızı istemiyorum yiyip içip yatalım diye düşündüm diyor. Siz ne diyorsunuz bu konuda? bir erkek sevip değer vermediği bir kadın için bu kadar masrafa girmeye gerek duyar mı?
İlk Sevişme için ev mi, otel mi?
Cevapla