Bir erkek bir kızla sırf cinsellik konuşuyor diye iki sene iletişimde kalır mı?

Sanaldanız hiç yüzyüze gelmedik iki senedir konuşuyoruz cinsellik muhabbetide var sizce sırf bunun için mi konuşuyor. Ona sorduğumdaysa hayır diyor ama onu konuşmakta işin bi parçası diyo zevki gelan. Ama hiç seni seviyorum dediğini duymadım. Duygularımı belli edemiyorum diyo hep. Nolursa olsun hep bana geliyor mesela buluşalım dedi ama pek ciddiye almadım. Bu işin sonu nasıl olur bilmiyorum ya
Bir erkek bir kızla sırf cinsellik konuşuyor diye iki sene iletişimde kalır mı?
Cevapla