Kadınların evlilikte cinselliği eşlerine karşı kız olarak kullanması doğru mudur?

Kadınlar dediklerini yaptırmak için, istediklerini aldırmak için, erkeği değiştirmek için yatağı erkeklere karşı ödül ceza, koz olarak kullanması gibi bir durum var. Peki bu doğru mudur ve birliktelik erkeğe bir ödül müdür?

Kadınların evlilikte cinselliği eşlerine karşı kız olarak kullanması doğru mudur?
Cevapla