Erkekler neden cinsellik yaşamadığı için utanır ve kendilerini çapkın olarak ilan etmek ister?

Böylelikle düzgün kizlari kaybediyorlar bence... Kadin kalitesi yerine kadin miktariyla övünüyorlar... 10 tane ka*ari bir akilli güzele tercih ediyorlar... Kizlardada tam tersi...

Erkekler neden cinsellik yaşamadığı için utanır ve kendilerini çapkın olarak ilan etmek ister?
Cevapla