Tanıştığım tüm adamların derdi cinsellik bunun sebebi nedir?

Arkadaşlar kiminle konuşsam kiminle ufak ufak flört etmeye başlasam hepsi lafı sözü bir anda cinselliğe getiriyor ya da ilk buluşmaya kadar düzgün adam profili çizip ilk buluşmada öpmeye falan kalkıyorlar bunun sebebi nedir ya ben gerçekten artık bıktım ben düzgün sağlam bir ilişki yaşamak istiyorum ama her seferinde hevesim kırılıyor bende mi bir sorun var ben anlamadım ki ben kibarlık olsun karşımdaki ile iyi bir diyolog kurmak için çok sert gözükmemek için kibar nazik biraz candan konuşuyorum bunu başka yere mi çekiyorlar başka şekilde mi algılıyorlar ben artık anlamıyorum bir tane bile düzgün birine denk gelemedim hepsi ya buluşmadan önce cinsellik konusu açıyor ya da ilk buluşmada cinsel anlamda yakınlaşmak istiyor

Tanıştığım tüm adamların derdi cinsellik bunun sebebi nedir?
Cevapla