Komşulardan gelen sesler. Siz ne hissederdiniz?

Haftada bir veya doz birlikte oluyolar 2 posta galiba safinazın inlemelerinden anladığım o ama konuşmuyolar sadece safinazın inlemeleri yükselip alçalıyo sonsuzluk semalarında bazen kızı kendi bırakıyo bazen de taksi çağırıyo ben de seslerini duymamak için müzik dinliyorun. hayatımda daha ezik hissettiğim bi an olmamıştı. Adalet yok.
Komşulardan gelen sesler. Siz ne hissederdiniz?
Cevapla