Karımla ilişkiye girecek enerjim kalmıyor ramazan ayında. Neden sizce?

İftarı yapıyoruz teraviye gidiyoruz gelip biraz oturunca inanılmaz uyku çöküyor. Nerdeyse kardeş kardeş yatar olduk. Sizde durumlar ne yahu. Anormal olan ben miyim

Karımla ilişkiye girecek enerjim kalmıyor ramazan ayında. Neden sizce?
Cevapla