Eşim depresyonda gibi hiç enerjisi yok beni de düşürüyor ne yapacağım?

Antidepresan kullanıyordu başka rahatsızlığı için ondan sonra ereksiyon problemleri başlamış testosteron hormonu düşmüş falan bana söylemedi biz yeni evliyiz bir ay oluyor bunları kafaya takıp duruyor sürekli arama geçmişinde bunlar var niye böylesin canımın içi diye sürekli üstüne düşüyorum aşarız hallederiz destek alırız diye ama bende yoruldum benimde sevgi ihtiyacım oluyor eşimi mutlu edip eğlendirmek kafasını dağıtmak için üstüne atlıyorum dışarda görenlerin deli diyeceği şeyler yapıyorum eğlensin diye dans ediyorum falan o an güzel gülümsüyor falan ama sonra yine aynı nereye kadar böyle devam edecek bilmiyorum artık uzaklaşmaya başladım ben gelmeyince gelmiyor

Eşim depresyonda gibi hiç enerjisi yok beni de düşürüyor ne yapacağım?
Cevapla