Erken yaşta evlendim eşimi seviyorum ve cinsel hayatım aşırı tatmin ediyor ama bir yanım keşke evlenmeyip bir süre bekarlığı ve gençliğimin tadını çıkarsaydım diyorum. Ben macera seven, sınırları olmayan, uçlarda yaşayan biriyim. Yani daha farklı olaylar, maceralar yaşayabilirdim hem cinsel hem de normal hayatta ama ben bunları sadece aktif bir şekilde eşimle yaşadım onlar da güzeldi (çocuğumuz olana kadar) ama bu pişmanlıktan kurtulamıyorum. Onu aldatmam tabii ki ama işte bu histen de kurtulamıyor ve kendime kızıyorum sürekli
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
"ama" ' dan önce kullanılan cümlenin hiçbir anlamı yokmus. Sadece kendini avutmak için kullanılan boş bir cümle
Ve bence kendini bu şekilde motive ediyorsun evlilik için. Yolunda gitmeyen şeyler var ki böyle bir düşünceye girmissin
Yolunda gitmeyen tek şey erken çocuğumuzun olması sanırım ama buna da çözüm yok. Yani iyi ki hayatımızda ve doğmuş tabii ki ama biraz daha hayatın ve evliliğin tadını çıkarmış olmayı isterdim
İşte eşiniz size yardımcı olsa yükünüzü biraz hafifletse zaten tadını çıkarırsınız evliliğin her aninin
Ev işlerinde yardımcı oluyor. Sadece işleri yoğunlaştı eskisi kadar gezip tozamıyoruz. Ve işte bebeğim olur olmadık ağlıyor sürekli onu düşünerek hareket ediyoruz. Spontene yaşayamıyoruz ki spontene olayları severim canımı sıkan bunlar daha çok
Bebeğim bana çok bağlı eşim oyun oynamak, yemek yedirmek, banyo ya da arada giydirme dışında fazla ilgilenemiyor çünkü bebeğim istemiyor
Öyle alistirmissin o zaman boşuna dert yanma. Senin bu dert diye düşündüğün şeylerin özlemini çekenler var. Cidden şükür edin halinize.
Çocuğun küçüklüğünden daha çok annesine düşkün işte. Ya tabii ki vardır ama ben aktif bir hayat yaşarken şimdi monotonluktan sıkıldım ondan yakınıyorum. Yoksa bugünüme şükür tabii ki
Evet erken bebek olmuş. Bu büyük bir sorun. Ama yapmak istediklerine engel değil. Esin peki senin gibi acik görüşülumü?
Seks konusunda mı?
Evet her konu da
Açık ilişki hariç evet ikimiz de o konuya kapalıyız sadece
Acik iliski saglikli olmaz zaten. Herseyi esinle yaşamak daha zevkli. Evlenmeden önce ilişkilerin olmuş muydu?
Bendede evliliğe aykırı görüyorum ben. Evet ikimizin de bekareti yoktu evlendimizde
Anladim bu guzel bir sey. Aslında beraber çok şey yaşayabilirsiniz. Bebekten once fanteziler kuruyormuydunuz sevisirken?
Fantezi yapıyorduk. Siz hangi türden bahsediyorsunuz mesela?
Mesela eskileri konusmak
Onu tanışma aşamasında konuşmuştuk. Arkadaştık zaten eskilerin çok goygunu yapmıştık birlikte
Sana anlattirirmiydi mesela iliski detaylarını?
Evet yani kiminle anal yaptığını, nerede yaptığını falan söylemişti.
Senden de duymak istermiydi peki nasil yaptığını sorarmiydi Sana da?
Yani bana da sordu evet. Yani nasıl bekâretimi kaybettiğimi falan sormadı ama işte en çok neyden zevk alıyorsun. Anal, oral denedin mi? En farklı nerede seks yaptın diye sordu evet
Bunları sorması sana kendi yaptıklarını anlatması onunda fantazilere acik olduğunu gösterir. Senin icin guzel bir sey esinin anlayışlı olması. Bunları sevisirken hiç konusuyormusunuz?
Ayni şeyleri bizde yaşadık ve yaşıyoruz. İki tarafta karşılıklı güven duyarsa gercekten her sey çok daha güzel oluyor...
Hayır sevişirken başkaları hakkında konuşmuyoruz. Hatta evlendikten sonra eskiyle ilgili bir şey sorduğumda hatırlamıyorum artık senden öncesini diyor. Başlarda çok muhabbet geçiyordu
Anladim. Bizde de tuaf bir şekilde başlamıştı bu fanteziler. Zamanla bir birimizi tartarak devam ettik. Sonrası hep daha çok zevkli oldu.
Sizde bir yerden başlaya bilirsiniz.
Nasıl tarttınız?
Konuşarak isteklerimizi arzularimizi anlatarak. Bekli inanmayacaksın ama bir kiskanma ile başladı. Ama sonrası çok daha güzel şeylere vesile oldu. 😊
İstek ve fantezileri konuşuyoruz aslında ama kıskaçlık ya da 3. Kişi içermiyor muhabbette
Kıskançlık derken şunu farkettim kıskanmak daha da ateşledi beni. Ordan yeni fanteziler doğdu. 3 . Bir kişi olsun degil olay. Cinselligi daha da haz alarak yaşamak. Bizde onu yapıyoruz. Ve baya mutlu oluyoruz. Bu sayede çok farkı şeylerde yaşadık...
Sevindim sizin adınıza. Bunu ben de bir deneyeceğim belki farklı bir şeyler olur
Teşekkür ederim. Isterseniz illaki olur. Esin i kiskanirmisin? O seni kiskanir mı?
Evet yerine göre kıskanırız ikimiz de
Evet yerinde mantıklı. Peki ev dışında en çok nerede keyf aldınız?
Araba, ve sahil kenarında çadır kurmuştuk orada
Bizde denizin içinde yapmıştık. Baya hayecanli oluyor deneyebilirsiniz belki
Denizde birleşme yaşamadık ama dokunmalar olmuştu bizde de tuzlu su insanı daha farklı hissettiriyor güzeldi haklısın
Dokunma normal ama iliski daha heyecanlı. Birde deniz kalabalikken daha da heyecanli oluyor. Fırsat olursa deneyin. Birde baska evde arkadaşlarda falan oldu mu hiç?
Kalabalıkta nasıl fark edilmediniz ki? Evet yatılı misafirlikte yaptığımız oldu
Belli bir yer suyun altında kalıyor ya. Asıl heyecan da orada başlıyor. Belki edenler de olmuştur 😊
Arkadaşlarda derken iki çift tatilde beraber aynı evde 10 gun kadar kalmıştık. Oda baya degisikti...
Biz de öyle bir tatil planladık ama arkadaşlarımız boşanmaya karar verdi. Başka zamanlarda deneyimlenebilir evet
Aa kötü olmuş. Deneyin baya dahrik edici oluyor. Tatil eğlence deniz sürekli açık tenler, bide gece yapılan sevişmeler. Baya heyecan veriyor. İki tarafa da. Farkli duygular oluyor..
Denizde birleşme bence kesin fark edilir ya. İki saniyede ayrılmıyorsan insanlar az buçuk düşünmüştür ben düşünürdüm
Evet tatil güzel bir kaçamak olabilir heyecan yaratır biraz
Düşünsün dedimya heyecan burada zaten 😊bide suyun kaldırma kuvveti var kucakta güzel oluyor.
Ayni evin içinde iki ayrı cift aynı anda seks yapinca mesela. Onun da heyecanı fazla oluyor
Fark edilmesi sizin için sorun. olur mu?
Tanıyan yoksa olmaz. Bir yerde seks yaparken bize bağırmışlardı camdan yeter artık susun diye bayağı utanmıştım ama takmamıştım😅
Evet aynı kafada Arkadaşlarla çok eğlenceli olabilir
Hahah iste bunlar hayata heyecan katıyor. Canlı tutuyor. Sadece ses duyulmuş, bide gorunseydiniz 😀😃🙂
Kesin çok eğlenceli oluyor. Bizde bir birimizin seslerini baya duymuştuk..😄
Aynı fikirdeyim böyle maceraları bizi tanımayan insanların yanında yaşamaktan çekinmem ama bebeğim sorun oluyor yani sürekli ağlıyor ve ister istemez düşürüyor bizi bir de her canımız istediğinde değil sadece o uyurken yapabiliyoruz bu da canımı sıkıyor benim çünkü öyle heyecan ve macera yaşamayı severim dediğiniz gibi
Haklisin bebek tabiki buyuk sorun. Çok haklisin. Su an belki reel yaşamak zor. Ama fantazisini yapabilirsiniz. Hayalini kurabilirsiniz. Hem hayalde sınırıda sizin elinizde...
O tarz fanteziler kuruyorum ya hatta geçen eşimle konuşmuştuk burada okuyup sormuştum dünyanın neresinde yapmak istersin sınır yok diye ben Eyfel kulesi o Maldivler plajı dedi mesela ama çok kesmiyor yine de
Onlar da güzel hayaller elbette ama bence heyecanı az. Sadece farki mekanlar seks ayni gibi. Ama Adı üstünde hayal. Sonucta gerçek olmak zorunda değil. Bizde farkli hayaller kurarak başladık. Hepsini yaşadık mi hayır. Ama denediklerimiz oldu. Yarım kalanlar oldu. Ama vazgecmedik. Hala kuruyoruz ve zevkli oluyor.
Mesela ne gibi fanteziler?
Ozur dilerim ismim acik. Detaylı söyleyemem ama şu an aklına gelen ne varsa iste. Hepsi 😉
Hımm anladım
Yaa soyle bir sey var. Bir çoğu hayalle başlıyor. Sonra fantezi oluyor. Sonrası isterseniz reel oluyor. Saglikli olani da bu. Bir birinizi anlayarak tanıyarak devam etmek.
Kusura bakma lütfen. Beni anliyorsundur..
Yoksa sana deneyimlerimizden acik acik bahsederdim. Belki bu sizin için de bir ornek olurdu. Ama iste tetaya giremiyorum maalesef..
Yok canım anlıyorum. Saygı duyuyorum. Aklımda söyledikleriniz
Teşekkür ediyorum. Birde söyleyemediklerim var ki 😅
Dinlemek isterdim. Fikir olması açısından
Fikir olacağını düşünüyorum. Musayit olduğunuzda anlatırım.
Tamam teşekkür ederim
Rica ederim. Ben teşekkür ederim. Bu arada burcunuz yay mı?
Boğa. Yükselenim aslan
Benim ki yay. Aslinda hic alakam yok burçlarla. Sadece yaylar özgürlüğüne falan düşkün derler. O yuzden sormustum. Kusura bakma teşekkür.
Evet öyleler benim tanıdığım yaylar da genelde öyle ben de öyleyim ama burçtan olduğunu sanmıyorum
Oyleymis bende severim. ( Bu arada paris e gittim eyfel de aklıma oyle birnsey gelmedi 😊)
Valla benim tepelere ilgim var ya imkan olsa uçak, özgürlük heykelinin ayak kısmı ya da galatada falan yaşamak isterdim. Küçük olaylar da olabilir illa uzun bir cinsellik olmasına gerek yok
De işte kanun dışı 😄 ve çok kalabalık
Evet baya kalabalık. Ama ufak kaçamaklar olabilir 😊 ben yüksek bir dağda yapistim gercekten degisik ve heyecanlı 😉
Pardon yapmıştım olacakti. Ozur...
Evet ben de ormanda yapmıştım. İnsanı yakalanma korkusu daha da heyecanlı kılıyor
Aynen. Yakalanmakta ayrı bir şeyde neyse 😅
Reelde mi yakalandın?
Evett 😊
Farklı bir deneyim olmalı. Tanıdık biri miydi özel değilse? Ben çok utanırdım herhalde 😅
Yok tanidik değillerdi Acik havada arabada 😅
O zaman utanırdım ama geçerdim çok sorun yapmazdım yabancı sonuçta bir daha nerede görecek ki😅
Evet aynen öyle oluyor 😀
Ama bizimki hakalanmadan biraz daha fazlası olmus 😊😅
Yqkalanmadan
Yazamadim ya 😅 yakalanmaktan olacakti
Kayda mı almışlar fazlası derken?
Yok baya bir seyredip sonra başkalarına haber vermiş. Başkası da jandarma 😅
Kayda almışımdır ki aceba bak onu hiç düşünmedim bu gune kadar 😅
Adama bak hem tadını çıkarmış hem de şikayet etmiş vay Şeref*** 🤣
Bilmem sen öyle deyince aklıma direkt o geldi
Valla bende aynini dusundum. Hem bedava seyret hem ihbar et 😀
Neyse geçmiş olsun 🤣
Hatta bende andarmaya ondan sikayetciyim demistim. Özel hayata müdahale diye 😀
Gecti gitti mazide traji komik bir. hatira kaldi 😅
Başın çok derde girmediyse farklı bir macera kalmış ne güzel işte 😅
Yok yok orada hallettik😅. İste çok detaylandiramiyorum ismim acik olduğu için. Hikaye tam anlatılmayayinca böyle bazı noktalar akılda soru işareti birakabiliyor 😊
Sorun olmamasına sevindim 😊
Teşekkür ederim. Fiziken olmadı. Sonrasinda çok dalgasını geçtik ama 😀
Geçilmeyecek gibi değil ama😅
Bencede 😅😅 detayları daha komik tabi. Gerci bazen de farkli duygularda yasatmiyor değil 😊
Bu konu mu?
İzlenme konusu...
Evet. Konu icinde baska şeylerde barındırıyor. Yakalanma korkusu ve izlenmek...
Başka bir olay olmuş muydu izlenme ile ilgili?
Evet ama onu burada anlatamam o çok farklı bir sey...
Boyut ta farklı 😊
Anladım
Sizde var mı peki?
Ne gibi bir şey?
Daha farklı. Neyse boş ver. Sende bir sekilde halledersin. Esinle sana Mutluluklar dilerim...
Teşekkür ederim. Ben de size mutluluklar dilerim
Eşinle de yaşayabilirsin, tabii onun da sınırları yoksa...
Onun da yok. Ya aslında bebekten önce çok uyumlu bir çifttik böyle sorunlar yoktu ama o korunmaya rağmen olunca hayatımız değişti işte tekdüze oldu artık bebeğin izin verdiği ölçüde yaşıyoruz bu durum da canımı sıkıyor. Tam doruğa çıkıyoruz ağlıyor falan
Ne güzel, çok uyumlu bir çiftsiniz. Çocuğu bırakabileceğiniz birileri yok mu bir süreliğine? Böylece kaçamak yapabilirsiniz...
Yok ne yazık ki. Onun ailesi aşırı yaşlı ve bebek kaldıramıyor. Zaten uzaklar. Benimkiler ise çalışıyorlar ve başka insanlarla evliler. Bebeği bırakabileceğim pek bir yer yok
Kreşe gidecek yaşta da değil sanırım. Bakıcı tutun diyeceğim ama o da riskli. Yoksa çok güzel şeyler yaşayacağınıza eminim
Çocuk büyüyüp (kreş) okul çağına gelince kaldığınız yerden devam edebilirsiniz sanırım
14 aylık kreşe seneye verebilirim ama o saatler iş saatleri oluyor zaten. Bakıcı bilmiyorum günübirlik olabilir ama öyle herkese de güvenip bırakamam çocuğu yani sadece bunun için birini turup bırakmak tuhaf olur sanırım ne bileyim
Evet bakıcı konusunda haklısınız. Ama yapan bir şekilde yapıyordur eminim, bence bu durumda olan tek çift siz değilsiniz.
Uzaktan davulun sesi hoş gelir tabii ama eşinizin yerinde olsam bir günlüğüne de olsa çocuk falan dinlemez tüm sınırları zorlardım...
Bilmiyorum genelde bu durum bildiğim kadarıyla erkekler şikâyetçi yorgunluk fazla olduğu için yapamadıklarından yakınıyorlardı kız arkadaşlarım pek lafını açmıyor ama tek değilimdir tahmin ederim
Sizin ki tam benim hayalimdeki evlilik olmuş yahu (çocuk kısmı hariç) 🙂
Eşinizde kıskançlık var mı
Ya biz de yaşamak istiyoruz da onu uyutmadan olmaz. Benimki de biraz nazlı bir bebek bensiz uyumuyor yani işin ortasında ağladığı çok olmuştur ne yazık ki
Umarım yaşarsınız siz de
Dozunda. Yani kısıtlayıcı değildir ama kıskanır yerine göre
Anladım, avm tuvaleti ve sinema salonunu da bi deneyin derim. Ufak bi tavsiye 🙂
Otellerde de müthiş şeyler yaşayabilirsiniz
Sinema da yaşadım tuvalet farklı fikirmiş denenebilir. Teşekkür ederim
Ne demek... kıskandırmak hoşunuza gider mi?
Evet otel de farklı bir deneyim oluyor
Eşinizi bilemem ama mesela beni kıskandırılmak çok tahrik eder, hayali vs
Biraz daha açar mısınız? Nasıl kıskandırmak?
Mesela cinsel ilişki de bir şeyler söyleyerek kıskandırmak veyaa tatilde otelde açık giyinerek kıskandırmak gibisinden
Zaten genelde açık giyinirim. Ne gibi şeyler söyleyerek peki?
Açık giyinince eşinin hoşuna gidiyor mu? Mesela hayalinizde 3. Bir şahısı olaya dahil edebilirsiniz, veya geçmişten birisiyle kıyaslama yapabilirsin cinsel performans açısından...
Yani giyimime karışmaz zaten yerine göre giyinirim ve beğenir kıyafetlerimi. 3. Kişinin olaya dahil olma fikrinden hoşlanacağını sanmıyorum. Yani yaparım da o hepsinden daha iyiydi zaten hani bunu nasıl söyleyeyim ki
Zaten mesele iyi olmak veya olmamak değil, söylediğin şeyin eşini hırslandıracağından eminim.
Nasıl söylemeliyim mesela üstü kapalı bir örnek versen?
Seksin en kızıştığı anda, mesela en son böyle bir zevki bekarlığımda tatmıştım gibisinden bir şey söyleyebilirsin, eşinin o azgınlıkla buna karşı koyamayacağına ve kızmayacağına eminim.
Yanlış anlayıp evlendiğimden beri almıyor muydun derse? Ki bu doğru da değil hani onun kadar zevk aldığım oldu ama içlerinden en iyisi yine eşimdi. Onun yerine ilk zamanlarımızda ki gibi deyip kendiyle karşılaştırsam
Benim söylediklerim çok uç şeyler tabii ki o da olur 🙂
Başkasıyla kıyaslamayı kendine hakaret olarak algılayabilir ama bilemiyorum daha farklı cümle kurulabilir belki düşünceğim
Düşünün bakalım
Tamam teşekkür ederim
Ne demek, bir şey danışmak istersen hep buradayım ✋️
Teşekkür ederim
Beni tarif etmişsin sanki
Senin ki nasıl?
Erken yas evlilik sonunda çocuk kapanilan ev hayatı bütün gün işte olan eş ne diyim ki daha
Senin yaşın çok daha küçük. Üzüldüm ya keşke çözümü olabilseydi
İnsan hayata bir defa geliyor ve gençken bunun farkında olamıyoruz işte yapılan seçimler bazen istemediği durumlara sürüklüyor insanı
Ne yapalım bu hayatı yasiycaz
Öyle ama ben çözüm arıyorum. Yani çocuğum büyüyene kadar kendimi erteleyip gençliğimi harcamak istemiyorum zaman yaratmak istiyorum. Bakalım
O çözümü bulduğunda bana da soyle
Olur söylerim
😇😇
Başka biri fikri sana da çekici geliyor mu
3. Kişi mi? Yoksa eşinden başka biri mi?
Yani başka biri işte ya da 3. Kisi
Yok ya evlendikten sonra pek öyle düşüncelerim olmadı.
Hic mi aklına gelmiyor
Eşimden önce başkaları olmuştu benim zaten o yüzden o konuda içimde bir şey yok. Ha daha geç tanışsaydık gene yaşardım muhtemelen evet bu şekilde düşündüm ama direkt istemek olarak başka birini arzulamak olarak hayır. 3lü de bekarken merak ettiğim bir konuydu ne yalan diyeyim ama şimdi gerçekleşmesi mümkün değil ki istemem de eşim de ben de kıskancız o konularda
Hmm ne bilim heyecanlı geliyor bana
fantezi bu sonuçta olabilir. Hayal dünyasında her şey mümkün
Gerçekten peki
O sizin bileceğiniz iş
Yani bakalim hayat ne gösterecek
Yakında aldatırsın gibime geliyor
Aldatmam çünkü aldatmayı doğru bulmuyorum. Zaten eşimden yana sıkıntım da yok bebeğimiz beklediğimizden erken olduğu için daha hayatın, evliliğimizin tadını çıkaramadık. O yüzden keşke evlenmek için acele etmeyip bekar gezseydik diyorum
“ ama bir yanım keşke evlenmeyip bir süre bekarlığı ve gençliğimin tadını çıkarsaydım diyorum” cümlenizden aslında eşinizin size yetmediğini ve size sunduğu hayattan sıkıldığınızı belli ediyor.
Bence bu düşünceden kurtulmaya bakın ve sakın eşinize hissettirmeyin bile yoksa gerçekten güzel giden evliliğinizi tek bir kötü his veya kelime bozabilir.
Orada onunla hemen evlenmek yerine sevgili olup rahat yaşamaktan evlilik ve çocuk sorumluluğu olmadan hayatı deneyimlemekten bahsetmiştim aslında
Haklı olabilirsiniz lakin sevgililiğin vermiş olduğu rahatlıktan ötürü belki bir gün evlenmekten de vazgeçerdiniz. Sadece şunu düşünmenizi istiyorum gerçekten şu an mutluysanız bunu daha fazla sorgulamadan mutlu olmayı sürdürmek için elinizden geleni yapmanız
Farklı bakış açısı söylediğiniz için teşekkür ederim dikkate alacağım😊
Rica ederim, mutluluklar dilerim :)
Aynı şeyleri düşüniyoruz
Sizin de mi çocuk yüzünden tekdüze oldu hayatınız?
Aynen hiç sorma
Keşke çözümü olsa
Hele çalışıyorsa eşler vay haline
Ben henüz çalışmıyorum seneye başlayacağım ama eşim yoğun çalışıyor bir de bebek var etkiliyor işte ne yazık ki. Seneye daha da zor olur sanırım
Dayanılmaz olur eminim
Hayat işte maalesef. İnsanın sorumlulukları arttıkça istediği gibi yaşayamıyor hiç bir şeyi
Peki fikrin var mı
Denemek istediğin yöntem
Bilmiyorum işte ufak heyecanlar yaratmak istiyorum ama bebeğim baltalıyor ağlayarak genelde. Büyüdükçe de sadece o uyurken yapmaya başladık ki az uyumaya da başladı işte ne yapacağım bilmiyorum
Dm..
aynı ben sıkıntı seninle konuşmak isterim
Aldatmayı düşünmüyorum çünkü ona aşığım. Cinsel olarak da sıkıntımız yok, hayatımız tekdüze oldu sadece ona canım sıkılıyor
seks amaçlı yazmadım yanlış anlaşıldım sanırım sadece konuşmak için dediştim hemen hemen aynı şeyler.
Anladım ama işte özelden kimseyle konuşmuyorum bu sitede buradan yazabilirsin ama
teşekkür ederim yazmak istersen beklerim
Olmuş olanla çok ilgilenme
Ya aslında kafama taktığım bebeğim büyüdükçe ya daha da uzaklaşırsak yani hep böyle mi olacak? O evden gidince ben de yaşlanmış olacağım kafamı ona takıyorum gençken doyasıya yaşamak gerek diye düşünüyorum da işte imkanlar
Senin kafan çok dolu ve soru işareti çok
Eşimden yana değil işte gençken hem cinselliğin (eşimle) hem de aktivitelerin dibine vurmak istiyorum ama imkanlar el vermiyor
Sen bukadsr enerjiksin yüksek sin eşin sana uyuyormu , onunda kafası senin gibimi
Evet uyuyor o da benim gibi enerjik. Eğlenceli ve yeni şeyleri sever uyumluyuz o konuda
Şeytan ugrasiyo senle
Olabilir
Kaçamak yapma fikri mi geliyor aklına
Evliyken hiç böyle bir şey yaptın mı Peki?
Nasıl bir şey?
S**KS ya da kaçamak
Hayır evlendikten sonra sadece o oldu
Anladım.. Peki ne yapmak istiyorsun
Bu duyguyu içinden atmak mı yaşamak için fırsat yaratmak mo
Eşimle doyasıya yaşamak için fırsat yaratmak sanırım. Onunla bir iki günlüğüne cinsellik ve daha önce yapmadığımız aktivitelerle dolu bir tatil geçirmek isterdim de işte çocuk var
Haklısın ama burada bu konuyla tartışma kısıtlı yapılır maalesef
Onu kendiniz yaratmalısınız
Evet öyle ama işte reelde anlatabilecek kimse yok buraya açtım işte ben de
Anladım sınırı aşmayan bir arkadaş bulabilirsin burada veya başka yerde
Eşimi aldatmak gibi bir düşüncem yok
Hayır fikir alacağın bir arkadaş kız olur evli birisi falan
Yaşanmışlıkları olan kişilerle muhattap olman gerek ya da yazı okuman lazım İnternette
Ne tür yazılar?
İnternete yaz monotonluktan kurtulmak tarzı ya da uç zevkler ne olabilir diye
Öneri için teşekkür ederim bakacağım
Rica ediyorum ama bi arkadaşın mutlaka olsun
Reelde bulmak zor ama buralardan çıkar belki bakacağım
Anlıyorum yani ben fikir veririm ama sınırlarınızs uymaz
Reelde fikir alabileceğim hiç kız arkadaşım yok ki onlar benden fikir alıyor tam tersi. Erkeklerle de zaten reelde konuşmam uygun değil. Buradan da konu farklı yerlere kayıyor az buçuk biliyorum ve sınırımın olduğu tek konu da aldatmak işte
Ben korurum yani uyarsa sadece yardımcı olmak adına
Sıkıntı yok sadece öyle söyledim tercihen yani
Teşekkür ederim düşüneceğim yazarım duruma göre
Tamamdır gizliye alcam profili de ona göre söylersin
şu an karar vermeye geç bence
Profil adın aklımda fikrini değiştirmezsen yazmaya karar verirsem konuşuruz olur mu? Şimdi gece gece sağlıklı karar verebileceğimi sanmıyorum
Anlıyorum ne konuda sağlıksız uykusuz muun
Tamamdır yaz buraya gizliyorum hesabı haberin olsun
Bu arada beklettim kusura bakmayın yemek yedim de
Afiyet olsun sorun yok
Ben sabırsızlıkla bekliyorum konuşmayı :)
Sağlıklı kararı şu anda da verebilirsiniz
Uyuduysanız iyi geceler 🙂
Günaydın kararınızı verdiniz mi?
Fikrin değişti mi rahatsız ediyorum ama?
Sende amma şükürsüz kıymet bilmezmşin
Ya onunla hiç evlenmeseydim demiyorum yine onunla evlenirdim ama o gençliğini doya doya yaşamış. Ben onun gençliğini yaşadığı ortam yaptığı yaşta çocuk bakıyorum. Hayatım tekdüze bir hâl aldı bu da canımı sıkıyor. Evlenmeyip biraz daha bekar kalsaydım diyorum işte içten içe
Macera dediğin ve sınırlardan kastın ne
Ya işte kafama esip şehir değiştirmek, farklı yerlerde seks yapmak, dışarıda sabaha kadar gezmek vs
Anne olmuşsun saçma sapan konuşma ya
Anne olmam kişiliğimi değiştirmeme sebep değil ki. Annelik görevimin getirdiklerini yapıyorum zaten ama ben aynı zamanda hâlâ genç ve tutkulu bir insanım ve bundan alıkonulmak canımı sıkıyor reelde anlatabilecek kimse yok derdimi buraya açtım işte
Olan olmuş. Alışmaya bakacaksın.
Sınırlar neler
Aklına gelen ne varsa yok işte. Ciddi şiddet hariç zevk vermek amaçlı o da olur onun dışında yok
Bunlar senin hayalinde ve istiyorsun
Peki sonra?
Nedir daha fazlası?
Yani başka maceralar yaşayabilirdim. O benden 6 yaş büyük ve kendisi yaşamış sürekli de anlatır durur ben ise çok kısa bir süre yaşayabildim sonra beni ikna etti aşık olduğum için evlenmeyi kabul ettim
Detay istesem dinleme şansım var mı? Karşılaştırmak istiyorum. 29uma kadar herşeyi yaşadığımı düşünüp evlenip 32 imde sıkılıp tekrar boşandım ;)
İşte ben de öyle bir durum yaşıyorum çocuğumu seviyorum ama ondan önce hayatım çok aktifti. Kafamıza esip arabaya atlayıp yola çıkıyorduk. Ortam fark etmeksizin ( araba, kamp, sahil kenarı) sevişiyorduk. Sabaha kadar geziyordum. Barlara, cluplara gidiyordum, Günü birlik ilişki yaşıyordum (ondan önce) yani türlü şeyler vardı hayatımda şimdi ise tekdüze tek heyecan yatak odası o da çocuğun izin verdiği müddetçe ve bu canımı sıkıyor
Söylediklerinin altına imzamı atarım ☺️ bu söylediklerini bekarken yaptığım için sanırım evliliğimi bitirdim ama zaman da geçiyor. Hayata karışmak zor
Ya ben evliyken de yaşadım ama anne olunca işler karışıyor. Yani ben yorgunluğumu dinlemesem bile bebek ağlıyor yarıda kalıyor. Kafamıza edeni yapamıyoruz. İstediğimiz yerde sabahlayamıyoruz. Bu yüzden de canım sıkkın işte keşke evlenmek yerine bekar takılsaydık bir süre daha diyorum kendi kendime
Evli ve çocuğu olan arkadaşlarımdan duyuyorum, peki gerçekten çocuk sonrası cinsellik bitiyor mu?
Bizimki bitmedi çünkü ben de libidosu yüksek biriyim ama mecburi daha askıda oluyor. Sakinleşmediği için bitirdiğimiz çok oldu
Peki sıradan yatak Seksi mi başka şeyler de var mı?
Yazabilir misin bana?
Yani evin farklı yerleri ve tattiller var sadece. İki kere de misafirliğe gidince olmuştu en uç fantezi oydu ortam olarak bebekten sonra
Peki en sevdiğin yer neresi?
Bana yazabilir misin?
Mutfak
Ev dışı araba
Mutfak bence de çok iyi hele tezgah üstü ☺️ arabada da mutlaka kaput ve arka koltuk ;)
Evet ben de sizinle aynı fikirdeyim
Ayakta kucakta denemelisin
Banyoda denedim onu da
Bir günde mutlaka rezidans cam önü ☺️ aşırı tatmin ediyor
Ay evet. Ben de izlediğim filmin etkisinde kalarak çok yükselmiştim denemek isterim ama rezidansları günübirlik kiralıyorlar mi ki?
Tabi ki ben öyle yapmıştım. Cama dayayıp harika oluyor ☺️ birde mutlaka jakuzi
Günübirlik kiralanabildiğini bilmiyordum. Kaçıncı kat daha rahat peki? Ve içeride kamera falan olmaz herhalde değil mi?
Ben genelde en üstlere yakın tercih ediyorum manzara sebebiyle, kamera olmuyor yani rastlamadım yoksa seri halde filmim gezerdi ortalıklarda 😅😂
Sohbeti hızlandırmak adına yazabilirsin bence bunda bir sıkıntı yok
Evet önünde başka bina olmayan bir rezidans güzel olabilir. Tavsiye için teşekkür ederim en kısa zamanda ayarlamaya çalışacağım, umarım ortalığa düşmeyiz diyelim o zaman 😂
Peki birbiriniz hariç seks sırasında başkasını da hayal ettiğiniz olmuyor mu
Seks sırasında olmadı. Mastürbasyon yapmam gerekmişti bir iki kez o zaman oldu benim sadece. Eşimin de olduğunu sanmıyorum beni beğendiğini söyler hep niye o an ben yerine başka birini düşünsün ki
Sen kimi düşünmüştün?
Peki eşinin karşısında mastürbasyon yapsan hoşuna gider mi sence?
Film karakterini
Aaa ilginç hangi karakter ☺️
Uyku tutmuyor, yazsan konuşsak devlet meselesi oldu ☺️ cevap çok geç geliyor. Sıkıntı olursa engellersin
Christian gray
Evet kendimi okşamamı o kendi istiyor hatta
50 ton serisi bende severim ☺️☺️
Evet ben de seviyorum. Ya mesaj geç düşüyor internette sorun var da sanırım. Buradan biriyle özele geçmiştik konuyu farklı yerlere çekmişti ondan beridir pek özele geçmiyorum ya
Yazan kalmadı haydi bekliyorum ☺️☺️
Konuşacağım konular bundan öte değil emin olabilirsin
Dediğim gibi rahatsız olursan at banı geç
Peki
Umarım bir gün yaa
Pskolojikk
Yazık ya 🙄
Terapi almak ister misin
Yapacak biseyin yok