İlk cinsel ilişkiyi yaşadığım kişiye şans vermeli miyim sizce?

İlk cinsel ilişkiyi yaşadığım kişi ilk başta takilmalik olarak görüyordu oda bende sonra ayrıldık ve ben onu özlemeye başladım oda bana ulaşmaya 3 sene sonra hastanede denk geldik ve sosyal medya üzerinden ulaştım ona daha doğrusu o annemin telefonundan beni aradı bende uyku sersemiydim rüya sandım meğerse gerçekmiş sizce aşık mı bana 🥲

İlk cinsel ilişkiyi yaşadığım kişiye şans vermeli miyim sizce?
Cevapla