Öpüşmek istedim altı aydır sevgiliyiz o atmadı ilk adımı ben atayım dedim dudaklarından öptüm kendimi zor tutuyorum yapma dedi o üsteledim yanımdan gitti beş vakit namazını kılar tamam ben de müslümanım ama hiç mi canı çekmiyor adamı deliler gibi istiyorum benimle bir yerde yalnız kalmaya korkuyor akıl bırakmıyorsun bende diyor adamı sevmesem ayrılırım da biz niye sevgili olduk ya öpüşmeyeceksek öpemeyeceksem onu benimle de yalnız kalmıyor ki sıkıştıramıyorum adamı en son sinemaya gittiğimizde yanağından öptüm yapma dedi başımı omzuna koyup bel bölgesine dokundum okşayarak uzaklaştı benden ya böyle sevgililik mi olur bıktım canımdan bezdim ben bu adamla nasıl birlikte olacam

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer