Kocamın i̇steksizliği yüzünden cinsel hayatımızı tamamen bitirdim. Yanlış mı yaptım?

Çocuk istiyorduk. Doktor bana "Yumurtlama takibi her zaman doğru göstermez. Gün aşırı ilişkiye girmen lazım." dedi. Kocamsa bana "Sorun yok." dese de ilişki sıklığımız haftada birdi. Hatta o istemezse bir ayı gördüğümüz oldu. Bencillik edip benim onu arzulayabileceğimi hiç düşünmüyordu. Af buyurun kendimi legal *r*spu gibi hissediyordum. Daha fazla dayanamayıp kocama "Ben *r*spu değilim. İlişki sadece sen isteyince olamaz. Çocuk isterken andrapozdaki erkekler gibi davranıyorsun. Böyle olacaksa hiç olmasın." dedim. Aynı yatakta yatıyoruz. Bir kere yaklaşmayı denedi reddettim. Çok çabaladım çok uğraştım yok olmuyo. Kocam resmen beni hayat kadını, boşalacak bir delik gibi görüyor. İlişki esnasında bile ben ıslanayım da rahat boşalabilsin diye dokunduğunu düşünmeye başladım. Yorumlarınızı bekliyorum.

Kocamın i̇steksizliği yüzünden cinsel hayatımızı tamamen bitirdim. Yanlış mı yaptım?
Cevapla