Çok arzulamak, görmek istemek aşık olmak mıdır yoksa hormonsal bir şey mi, kavuşunca biter mi?

Bunu nasıl anlayabiliriz.. Sürekli onu düşünmek baktığın her yerde onu görmek takıntılı olma hali midir yoksa aşk mıdır?

Çok arzulamak, görmek istemek aşık olmak mıdır yoksa hormonsal bir şey mi, kavuşunca biter mi?
Cevapla