Hiç cinsellik konusu açmayan erkek kaybetmekten mi korkar?

Sizce taktik mi uyguluyor yoksa kaybetmekten mi korkuyor? Bu konulara girince uzaklaşırım vs diye

Hiç cinsellik konusu açmayan erkek kaybetmekten mi korkar?
Cevapla