Eşimle ikinci posta hiçbir zaman yaşayamıyoruz, ne yapmalıyız?

Sebebi ne olabilir? İkinci seferi denerken içimdeyken erekte kalamıyor. Sebebi yorgunluk olabilir mi? Yani yorgunlukla ne ilgisi var ki kadın aktif çalışsa bile mi yorgunluk onemli? Erkek yatsa, kadin calissa?

Eşimle ikinci posta hiçbir zaman yaşayamıyoruz, ne yapmalıyız?
Cevapla