İstek var diye yaşamak zorunda mıyız? yaşamamak korkaklık mı?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Ben cinselliği bırak daha bi kızın elini tutmadım. bayağ istek var bende de aranıyorum ama yok
Kriterlerini yüksek koyma
Kriterim yok Şu an bile sabah azgınlığı var valla
Spora yazır yürüyüşe çık sabah sabah hobiyr başla gezdiğin yerleri çek geçmiyorsa o zaman ilişki yap derim
İliski istiyorum zaten cok tpim kotumu kimse niye bakmıyo bana yüzde 85i belli tpsiz miyim sence
Özgüvensizsin sadece istemiyosan o zaman sorun yok
Yo istiyorum ilişki özguven konusunda haklısın şu son 7 8 ayda acildım
Yaşamak istiyorsan yaşa ama mastürbasyon cinsellikten kat ve kat daha iyidir çünkü karşındaki partnerini tanimiyorsun
Partner de bunun için zaten yani tanıycaksın ilişki sonuçta bu tek taraflı bişey değil
Partnerini sadece seks için görüşüyorsan ilk deneyimin berbat olur o yüzden her zaman mastürbasyon daha iyidir zaten bu kadar kafada büyütmeye gerek yok mastürbasyon yapınca bütün libidon geçiyor
Hiçbirşeyden korkun olmasın ! Sadece cinsellik için değil herşeyde. Korkuların yaşamana engel olur
Korkmadan gittim açıldım birine ve rededildim daha sonra kötü şeyler de yaşadım
Demekki korku lazımmış
Bunu duyduğuma üzüldüm kötü şeyler yaşadın duymak üzücü ama bir tecrübe hayat
Doğru..
Benim sorum şöyke yani diyelim sevgili yaptım ben bununla yaşıcak mıyım ya ayrılırsak o zaman nolcak psikolojik açıdan hem hayat hem nebileyim k. şarlaşma diyolar afedersiniz öyle olmak istemiyorum bi kez yaptın mı alışırsın tarzı
Kimse beni kabul etmez ve aynı şekil de ben de kimseye bağlanamam tarzı sonuçta daha önceden yaşadığım şey için yeni birisini bulduğumda bunun acısını ona çektirmek saçmalık
Rededildiğim çocuğa cinsel açıdan çok yükseliyordum onunla birley yaşasam ve şimdi böyle rededilsem
Şuanki durumdan daha kötü olurdum psikolojik açıdan özellikle
Antidepresan yazıldı ama kimse başıma geldiğini sormuyor midem bulanıyor sürekli mesela ya onunla her şey yaşasam sonra ayrılsaydım o zaman nolcaktı diyorum
hiçbir şey olmayacaktı her insan gibi yaşayacak ve sonrasında her kadın gibi yeni birini bulacaktın.
Daldan dala atlamak nebileyim sevmiyorum ben böyle şeyleri hedonistik geliyor
İlla bunu yaptın diye daldan dala atlaman gerekmiyor ki. Bence ben kız olsam kendim yapardım ilk biri sordugunda da kendim yaptım. Çünkü çok saçma bir şey derdim.
Kadın olabilmen için erkeğe ihtiyacın yok !
Kendim yapsam birine desem inanmaz
Ve erkek olmadan kadın, kadın olmadan da erkek olunmazki ama😅
Kendini tatmin etme yöntemi de var, kimse ile ilişkiye girmeden. İhtiyacı bu şekilde de giderebilirsin.
Biliyorum psikolojik olarak ama tatmin olmuyor insan
O zaman yap ne diyim. Ama yarı yolda bırakılırsan ağlama.
İşte bu var ahlakı açıdan en çok kendimi ben bu şeylere başlamıyom geri çekiyorum
Ahlak kime göre neye göre yani. Toplumun içinde yapılan bir durum değil ki. Özel bir hayatın içerisinde yapıyorsun. Neticede ihtiyaç bu da susuzluk gibi. Bastırdığın için psikolojik olarak kendini yoruyorsun. Zina yapmaktan korkuyorsan o başka evlenmeden.
Beni sevdiğim biri redetsin istemem bu yüzden bu 1. si
2. olarak sa ben hevesim kalmaz yani artık hissizleşip mutsuz hayat yaşarım diye
Doğru kişiyle olur ya Arzu karşılıklı varsa çekim kuvvetliyse olur aşk olmasada olur
Ex’imin sözlerine inanıp yapmıştım zamanında pişmanım. Yapma bence… kimseye zerre güvenim kalmadı benim psikolojimi altüst etti
Iste senin hatan baskasina guvenmen ben bu yuzden kendimi sorguluyorum baskasina inanmadan
Aynılarını ben de düşünüyordum, kimseye güvenmem sanıyordum. Ondan önce ilişkilerim oldu fakat cinsellik konusunda katıydım. Terk ediyordum, yarı yolda bırakıyordum vs… karmasını yedim sanırım. Kör kütük aşık olunca kendimi kaybettim.. 23 yaşında yaptığım bir hata mı diyim aşk mı diyim bilmiyorum. 25 oldum artık geçmişi değiştiremem
Sen sevmissin yapmissin bu normal bisey insaniz kendini afedemiyorsan bu psikolojik bi sorun
Baskasi kabul etmez diyorsan doğru kabul edenler arasindan sececeksin
Kabul etmeyen senle aynı dusunmuyordur bu düşünce farkliligi her alanda sezersin evlendikten sonra da yani kendini ona göre sekillendirirsin sevdiğin için ama işte hayat böyle kararlarla alakalı bisey hayat
Herkesin kendi kararı. İstek var ise biri çıkıp aklını karıştırıp yoldan çıkarabilir ama
Evet öyle oluyor işte bazen de ben ne yapcağımı bilmiyorum
Ne istediğimi bilmiyorum çünkü
Kendi kendini o sıra tatmin ettikten sonra pişmanlık hissi geliyor. Ama o his geçici sonra yine istekli oluyorsun. Garip bi durum ve bu dpğamızda var sanırım. İstekliyiz 0 şaka :D
Yok ben pişman olmuyom
mastürbasyon yapınca sorun yok ama başkasıyla olma düşüncesi mi sana negatif geliyor
Aynen
Anladım :) mastla bi ömür gitmez ama eninde sonunda yaşayacaksın diğerini :D
Papatya falı aç
Ahhah iyi fikir teşekkürler
Sen daha aklını zor kullanıyorsun cinselliği napcan evlenince yap yoksa ziyan olursun
Aklimi zor kullandigimi nerden çıkardın bay zeki
Tamam anladım zekisin sana diyorumki evlenmeden o işlere girme hayatın kayar
Doğru insan olduğunu düşünüyorsan yaşa
Hayatta doğru insan diye birinin olmadığını düşünüyorum
Ozaman hayatın boyunca bakire kal ne diyim 😄
Doğru insan yok diyorum bakirelik bununla alakalı değil neyse
İşte senin için doğru kişiyi bulamazsan yaşamanın bir anlamı yok önemli olan doğru kişiyle yapmak
Hmm öyle onu biliyom sevdiğim ve cinsel anlamda yukseldigim kişiyle yaparım zaten yapcak olursam
İşte öyle yap yapıcaksan bide tecrübesizle yapma daha çok soğursun
Evlenmeden yaşanmamalı
Neden
Zina çünkü. Tavsiye etmem.
Anlıyorum ama ben dine inanmıyorum ahlakı ve psikolojik açıdan yapmıyorum şu an
Enınde sonunda yasanıcak. ama😃
Bunu biliyorum zaten
Een neyı kafaya takıyosun
Bunlar görrceli şeyler o yüzden neyin nasıl olduğu önemli
Kebapla kuru fasulyeyi bir tutamazsın
Nasıl oldugu kımle oldugu onemlı
Aynen bunu diyom ben de ama yapıp yapmamak olayı ayni diyelim sevgilisin yapsam mı yapmasam mı bundan ayrıldım sonrası peki nolcak vs vs durumlar var
Şu an sevgılın var onun ıcınmı soruyon
Hayır yok rededildim ben
Neden red all alla
Bilmiyorum uzun zamandır duygusal iliskide olmadim dedi biraz sessizlikten sonra da acikcasi hoslandigim biri var doğru olmaz diye düşünüyorum dedi
Karsılıklımı
Hayır bana keşke ben de senin kadar cesur olabilsem dedi
Kız meğerse yakın arkadas olmak istediğim bi kız vardı siniftan oymus o da bu cocugu redetti o tipiyle yani neyse
Kim dedı kız kim anlamadım
Hoslandigim kişi diyelim ahmet olsun yakın kız arkadaşım da ayse
Ahmede açıldım böyle dedi
Sonra ayseye instadan yazmis (normal acilma tarzı değil kedi fotosu atmis) ayse de buna sen çok mu sıkılıyorsun demis
Yazmami istemiyor musun rahatsız mi ettim diyor çocuk
Ayse de yazman gereken kişi ben değilim senden hoslanan bi arkadasim
Ahmed de o arkadaşına cevabımi söyledim yazmış kız da ben arkadaşım kalmak istiyorum senle öyle bi düşüncem yok demis ve bunu kiz arkadaşıma soyliycem haberi olsun demis Ahmed de tamam demis
Ondan sonra benle konuşmadı bu çocuk nerde gorse yüzünü cevirdi yolunu degisti kacti hep benden kalbimi kirdi yani
sen dırek banamı yazsan
Yurume tarzı zannettim ilk hshshsh yzdim
Hangi dine mensupsun?
Dünyaya bikere geliyorsun yaşamalısın
Karışık ya bunlar çok derin konular
Değil aslında karmaşık yapan beynin
KARMASIIK ahlakı degerler var psikolojik şeyler var
Kime göre neye göre takip etsene konuşalım
Bana göre tabiki sjjsj
😅istek atan senmisin
Nasıl yapmayacaksın önemli olan o
Yapmamanın türü mü var
Yapmamak yapmamak anlamına geliyor işte
Yaparsan nasıl yapacaksın
🤦🏻♀️ne diyon ya
Birini ayarlayıp bulcan sevgili tarzı öyle yapcan işte
Sanal mi yoksa real mi yani onu diyorum
Reel tabiki sanal ne ya iğrenç
Hmmm nerede yaşıyorsun
Ya sana teklif etmedim tövbe tövbe
Teklif icin değil merak ettim
bidaha mı gelecez