
🥺 Ayrı kalmak zorundayız ama birbirimizi arzuluyoruz. Ne denir, ne söylenir gerçekten fazlaca acemiyim bu konuda. Biraz da uzak mesafe olunca tüm gün mesajlarla delirtmek istiyorum ara ara ama yapamıyorum :/

🥺 Ayrı kalmak zorundayız ama birbirimizi arzuluyoruz. Ne denir, ne söylenir gerçekten fazlaca acemiyim bu konuda. Biraz da uzak mesafe olunca tüm gün mesajlarla delirtmek istiyorum ara ara ama yapamıyorum :/
Direkt olarak sesli ya da görüntülü görüşme yapabilirsiniz.. Onu düşünerek kendine dokunacaksın ve de o seni yine oradan yönlendirecek ya da sen onu.. İstediğin şeyleri yapacaksın ve kendini ona görsel olarak sunacaksın.. İçinden geldiği gjbi.. Hissederek dokun. Zor yanı yok
Ben sitede biriyle seksting yapıyorum ve beni delirtiyor gerçekten, içimden ne geliyorsa açık açık söylüyorum. Acemi değilsin sadece utanıyorsun seni yargılasın istemiyorsun ama merak etme yargılamaz hoşuna gider onunda diğerinin de:) o yüzden istediğini söyle seni yönlendir içindeki ateşi çıkar ortaya onu hayal ederek dokun kendine, mutlu olacaksın merak etme kendin de mutlu ol onu da mutlu et.
Aslında istekli olduğun zaman, onu arzuladığında senin elinde olmadan kelimeler birden dökülebiliyor... Belki de yeteri kadar istekli değilsindir ona karşı. O an sana ne yapmasını istiyorsan onu söyle kasmana gerek yok içinden geleni söyle.
Bu konu taktik ya da tavsiye üzerine çözülecek bir şey değil.. gerçekten ne istiyorsan nasıl olmasını istiyorsan içinden geçenleri yazıya dökerek yapacaksın..
Cevap
13Cevap
Mesele usta olmak değil zaten olmamalıda mesele sadece samimi olmak o ana odaklanmam ve hissetmek gerçekmiş gibi içinden geldiği gibi o zaman mükemmele ulaşırsın
şu an uzaniyorum. seni yanımda hayal ediyorum diye basla. gerisi emin ol gelecektir durjma gore de devam edersin
İşte mesele sonrası... Ben tıkanıyorum ya ne söyleyeceğim şimdi diye :/
Tikanacak ne var ki örnek veririm de bursa açık a yazmak abes olur duygularını isteklerini açıkça yazacaksın yanında olsa ne yaşmak isterdin onları yazacaksin utanacak bir şey yok
Alışık olmayınca bir noktada tıkanıyor ve tekrara düşüyor ya da üretken değilim bu konuda 🤦
Üretken olabilmek , ör defil hayal gücünü kullanacaksın sadece yani daha önce ne kadar ileri giden bir ilişki yaşadım ya da ne kadar bilgin var bilmiyorum tabi
Gerçeğini yaşadım elbette. Fakat orada böyle detay konuşmak gerekmiyor 🤭
Ama uyuycam olacaktı
Yok yok olmaz 😰 ekleşmeyelim
Tamam saygı duyarım merak etme seviyesiz salça olacak birisi değilim ama karar senin tabiki fikrin değişirse yazarsin
Iyi geceler
Teşekkür ederim 🌹 çok naziksiniz. Size de iyi geceler
Rica ederim olması gereken bu 😊
Merhaba ne yaptın oldu mu bur gelişme?
Olmadı ayrıldık :)
Ilgisini sana odagini canli tutmak istiyorsan aksami zor etsin aklindan bir an cikama istiyorsan daha sa ona farkli farkli 1-2 tabe bude at. Devamini isteyecektir sende devami aksama eve gectiginde diyecek ve delirteceksin.
Telefonda konusarak yaparken sessizce hadi s*k beni diye fisilda 🤭
Mesajla olmaz sesli aramada kısık sesli inlemelerin kafi
:/ ama yaa onu ateşleyecek bişey lazım
🤭 Yanii sağ ol
İyice azdir ya sana gelir ya da orada birini bulur ihtiyacini giderir
Bu terimi ilk dega bu sitede duymam… cok geri kaldim heralde😂😂😂😂
Yaşınız da genç ama 🤭 benim mesaja kısmetmiş duymak
Akışına bırak
Tıkanıyoruz ya 😰 tekrar oluyor hep
Sonra dikkatim dağiliyor
naptım de o gerisini getirir 😂😂
Öyle olmuyor işte :/
Pek de tecrübesiz gibi değilsin gibi :)
Bu yaşta acemi olmaman lazım 😊
içinden geldiği gibi davran
Yardımcı olurum ben sana sıkma canını
mastürbasyon yap izlesin
Fenasıın
Güzel olta :)))
Yakınlarda kimse yok mu
Yakınlarda biri lazım değil. Biraz uzakta kaldık bu ara o kadar
O zaman birini i bul...
Sevisṣ karşısında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?