Uzaktan mesafeli bir ilişkim var, sexting muhabbeti istiyor ama hep yarıda kalıyor. Kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

Uzaktan mesafeli bir ilişkim var, sexting muhabbeti istiyor ama hep yarıda kalıyor. Kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla