Konu biraz sıradan aslında ama insan yine de merak ediyor. 28 yaşındayım. Karşı cinsten o kadar çok ama o kadar çok kişiyle konuştum ki saymaya kalksam sayamam. Bunu yanlış yöne çekmeyin lütfen. Ben gerçekten güzel bir ilişkim olsun amacıyla tanıştım insanlarla hep. Ama olmadı. Hiçbiri olmadı. Nasıl mümkün olabilir böyle bir şey anlamıyorum. %1 ihtimal de mi tutmadı? Nasıl tutmamış olabiliyor kafayı yicem! Hepsi ama hepsi arızalıydı. Ben de normal değilim ama benim anormalliklerim kızsal şeyler. Hemen hemen her kızın yaptığı tripler, küsmeler, barışmalar falan filan. Zaten her kız yapıyor bunu. Bana gelince mi sorun oluyor? Bana gelen erkeklerin %99 hep cinsellik için geliyor. Dış görünüşüm de normal halbuki. Bara, cluba bile gitmem. Bana nude at diyenler oldu. Atmadım, gittiler. Attım, yine gittiler. Bir şeyler yaşayalım diyenler oldu. Kabul etmedim. Gittiler. Kabul ettim. Yaşadık. Onlar da gittiler. Ne yapsam olmadı. Mesela şimdiye kadar 8 tane sevgilim oldu. Bir tanesi bir dal çiçek almadı. Kimseden bir gram değer göremedim. Ne yaptıysam yaranamadım. Nedenini bilmiyorum ve aşırı merak ediyorum. Nerede hata yapıyor olabilirim nolur birileri fikir üretsin… Ben bulamadım çünkü.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumun başlığı kendi kendine güncellenmiş ya böyle ezik bir başlık yazmam ki ben. Neden böyle oluyor diye sormuştum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer