Kiminle konuşsam hem cinsellik için yaklaştılar, neden böyle oluyor?

Konu biraz sıradan aslında ama insan yine de merak ediyor. 28 yaşındayım. Karşı cinsten o kadar çok ama o kadar çok kişiyle konuştum ki saymaya kalksam sayamam. Bunu yanlış yöne çekmeyin lütfen. Ben gerçekten güzel bir ilişkim olsun amacıyla tanıştım insanlarla hep. Ama olmadı. Hiçbiri olmadı. Nasıl mümkün olabilir böyle bir şey anlamıyorum. %1 ihtimal de mi tutmadı? Nasıl tutmamış olabiliyor kafayı yicem! Hepsi ama hepsi arızalıydı. Ben de normal değilim ama benim anormalliklerim kızsal şeyler. Hemen hemen her kızın yaptığı tripler, küsmeler, barışmalar falan filan. Zaten her kız yapıyor bunu. Bana gelince mi sorun oluyor? Bana gelen erkeklerin %99 hep cinsellik için geliyor. Dış görünüşüm de normal halbuki. Bara, cluba bile gitmem. Bana nude at diyenler oldu. Atmadım, gittiler. Attım, yine gittiler. Bir şeyler yaşayalım diyenler oldu. Kabul etmedim. Gittiler. Kabul ettim. Yaşadık. Onlar da gittiler. Ne yapsam olmadı. Mesela şimdiye kadar 8 tane sevgilim oldu. Bir tanesi bir dal çiçek almadı. Kimseden bir gram değer göremedim. Ne yaptıysam yaranamadım. Nedenini bilmiyorum ve aşırı merak ediyorum. Nerede hata yapıyor olabilirim nolur birileri fikir üretsin… Ben bulamadım çünkü.
Güncellemeler
+1 yıl
Sorumun başlığı kendi kendine güncellenmiş ya böyle ezik bir başlık yazmam ki ben. Neden böyle oluyor diye sormuştum.
Kiminle konuşsam hem cinsellik için yaklaştılar, neden böyle oluyor?
Cevapla