Sevişmek çift taraflı bir haz yani beyler aslında siz kızları kullanmış olmuyorsunuz bunun bilincindesiniz di mi?

siz neden bu olayı kullanmak olarak görüyorsunuz? egonuzu beslemeye bu kadar ihtiyacınız varsa söyleyin şımartırız yani nolucak ama sevişmekten biz de haz alıyoruz yani kullanmaksa biz de sizi kullanmış oluyoruz ne saçma bir düşünce. çok ezikçe : D

Sevişmek çift taraflı bir haz yani beyler aslında siz kızları kullanmış olmuyorsunuz bunun bilincindesiniz di mi?
Cevapla