Erkek arkadaşımla seviştikten sonra soğudum. Bir daha yazmadım, engellesem ayıp olur mu?

O yazdı ama ben kaçtım bilmiyorum çok soğudum nasıl ayrılacağım? cevap bile vermiyorum yazdıklarına
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bir sorun yoktu kendisi temizdi ama ben çok soğudum konuşmak istemiyorum onunla niye böyle oldu bilmiyorum
Erkek arkadaşımla seviştikten sonra soğudum. Bir daha yazmadım, engellesem ayıp olur mu?
Cevapla