Flörtümü engelledim 2 ay yazmadı, aşık adam bunu yapmaz değil mi?

Zaten benimle flörttü ben kapalı muhafazakarım diye benimle konuşup yükseldikçe bana diyodu ki yazlığa geçicem ve bana değemediği için yabancı eskort arıyodu yazlığa. Neyse sevgilim değil onu çok umursamamak adına çok bi şey demedim. Ama konuştuğunda da o kadar aşık ki yani adamın bana tcvz etmediğine şükür. Bi gün yine gece aradı ama 10 dk konuştuk saçma sapan gece yürüyüş yaparken aramış beni ve telefon çekmedi kapandı. Kapandıktan sonra bana iyi gclr yazmış gece cevap vermedim sabah ayıp ya yazdım. Ve o mesaja tam 6 gün boyu bakmadı adam.6 gün sonra beni 2 kere aramış açmayınca ismimi yazmış. Neyse aradı yine o gece 3. kez. Açtım konuştuk ama 5-6 gündür mesajıma bakmadığı için normal konuşamadım kalbim kırılmıştı en son bana sen benim nasibimsin gibi bi şey ima edince benim nasibim aşağılık olamaz dedim. Buna çok şaşırdı 2 dk boyu sessiz kaldık ve kapattı telefonu.
Ertesi gün öğlen onu engelledim. Gönlümü alması gerekirken Hatta bir günde gelmesi neden engelledin demesi gerekirken 2 ay boyunca gelmedi. Ve 2 ay sonra geldi. Kıskançlıktan çıldırmış bir şekilde. Ama bana ne kadar güzel duygular beslediğini düşünsem de, bu 2 ay içinde 3 gün başkasıyla konuşmuş ayrılmış. Başkasıyla konuştuysa artık benim için bitmeli demi arkadaşlar? Karaktersiz mi de mi bu hemen benimle konuşmayınca başkasına yazıyo erkek kev@şesi mi bu
Hafi eskortları ciddiye almadım çünkü gerçekten benimle 4-5 saat konuştuktan sonra eskort atıyodu ve konuşurken bana tutkusunun çok yükseldiğini anlayabiliyodum. Ama başkalarıyla takılır sadece benimle konuşurdu.. Ne gerek var konuşmaya elin kadınıyla
Güncellemeler
+1 yıl
Dostça yorum yapın ya
Güncellemeler
+1 yıl
Hayırlı kandiller 🌸
Flörtümü engelledim 2 ay yazmadı, aşık adam bunu yapmaz değil mi?
Cevapla