Bir kadının kendisinden iki üç yaş küçük bir erkekle ilişki yaşaması hakkındaki fikirleriniz nelerdir?

Ben 23 o kişiyse 21 yaşında. Ben hep flört etmeye calistiginda Vs. Görmezden geliyorum ona nerdeyse bir abla gibi yaklaşıyorum. İyi de bir arkadaşlıgimiz ve bir uyumumuz var. Ama ben ona karşı bir şey hissedemem bu garip ve yanlış olur gibime geliyor. Sizce de tuhaf değil mi? Sanki kardeşime yan gözle bakıyorum gibi hissediyorum

Bir kadının kendisinden iki üç yaş küçük bir erkekle ilişki yaşaması hakkındaki fikirleriniz nelerdir?
Cevapla