Beni cepte gördüğünü düşünüyorum. Gidecek bir yerim de yok. Ona nasıl davranmalıyım?

Eşimin davranışları çok dengesiz. Sürekli ite kalka bir şeyleri yürüttüğümü hissediyorum. Bir gün iyi davranıyorsa acısını ağır şekilde çıkarıyor. Söz verir tutmaz. Kararlar alırız uygulamaz. Çok yoruldum. Hiç özür dilememesine rağmen onu affedecek sebeplerle aramızı düzeltmeye çalışıyorum. Bir bakıyorum ki hiçbir şey olmamış gibi davranıyor bana. Çok iyi ama akşamında mutlaka cinsellik istiyor. Hep kabul ediyorum aramız kötü olmasın diye. Bir defa kabul etmedim. Hastaydım uyumam gerekiyordu. Kıyamet koptu ve yatakları ayırdı. Sürekli onun istediği olmak zorundaymış gibi. Duygularıma çok duyarsız. Ne yapmalıyım sizce nasıl davranmalıyım ona?

Beni cepte gördüğünü düşünüyorum. Gidecek bir yerim de yok. Ona nasıl davranmalıyım?
Cevapla