Sevgilimle cinsellik yaşayacağız, acımasından korktuğumu belirttim, yanlış mı yaptım?

Daha onc hic yaşamadım arkadaşlarımdan vs duyduğum kadarıyla cok acıyormuş bugün sevgilime belirttim pazar günü bişeyler yaşayacaktık normalde ama ben acısından korktuğumu söyledim o da ilk belki biraz sıkıntılı olabilir ama digerleri zevk verecektir emin ol sen ne zaman istersen olsun dedi sandığın gibi bi acı yok dedi ama bilemedim söylemekle kotu mu ettim komik mi oldu 😂
Sevgilimle cinsellik yaşayacağız, acımasından korktuğumu belirttim, yanlış mı yaptım?
Cevapla