İlk cinselliğimi aşık olduğum kişiyle mi yaşamalıyım yoksa beğendiğim sıradan biri de olur mu?

Hala aşık olamadım ve bu yüzden hiç cinsellik yaşayamadım. Beğendiğim, gözüme hoş görünen biriyle de olur mu acaba diye düşünmeye başladım. Sonra pişman olur muyum?
İlk cinselliğimi aşık olduğum kişiyle mi yaşamalıyım yoksa beğendiğim sıradan biri de olur mu?
Cevapla