İç çamaşırlarını çok seviyorum , kendimi içinde nasıl beğeniyorsam öyle giyiyorum. Nişanlıyım ve nişanlımla buluşacağım zaman daha da özeniyorum. İlla görmesi gerekmez nasıl ki dış kombinimize dikkat ediyorsak ben içime de ayrıca bir dikkat ediyorum.
geçen nişanlım böyle özenerek giyiyorsun ya bitiyorum demişti..
Misal böyle şeyler aldım acaba nasıllar? gelsin de giyeyim diye sabırsızlanıyorum açıkçası.. haftasonu nişanlımla buluşacağım ona özellikle göstermek istiyorum.




Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Erkekler Ne Diyor
Günlük hayatında tanga giyen, dantelli iç çamaşırı giyen çok kadın gördüm ama ilk görseldeki de sanki biraz abartı gibi geldi bana
Yok ya geldi ürün giydim hiç de abartı durmadı hatta bunun bir tık kapalı halini ceket içine bile bodysuit olarak giyiyorlar
Düşünün ki ben öyle giyen biri de değilim sadece içimdekinin güzel olduğunu ben bileyim yeter
Merhaba, dış giyim gibi iç giyimine dikkat eden kadınların özgüvenleri her zaman daha yüksek olur. Böyle olman gayet çekici ve şık bir şey
Libidosu yüksek seksapalitesi aşırı yoğun biri olduğunu düşünürdüm
Yani açıkçası libidom yüksek ve ciddi anlamda böyle şeylere 18 yaşından beri hep ilgim vardı. Millet pazarda domates seçersen ben giderdim dantelli külot seçerdim.
O zaman bile bir sürü sütyen takımım vardı. Erkekler beni beğensin diye değil yanlış anlaşılma olmasın. Ben böyle sevdiğim için giyiyorum.
Şu an 25 yaşındayım ve hiçbir şey değişmedi.
Böyle seviyorum yani. Bazen normal giyerim bazen canım ister böyle giyerim. İçimdekini ben biliyorum sadece sonuçta.
Millet don değiştirir gibi sevgili değiştirdi ama ben ailemin tanıştırdığı kişiyle görüşüp sevgili olana kadar kimseyle ne görüştüm ne konuştumm hiç o taraflarda bezim bile olmamıştır. Şimdi ise aynı kişiyle nişanlıyım yaza nikahım var ve haliyle aramızda bazen cinsel konuşmalar , bazı yakınlaşmalar oluyor ve kendimi saklamak istemedim ama bu kadarını şu an o bile bilmiyor
Kadınlar zaten genel manada kendileri için süslenir geri kalaninda erkekler icin süslenir ve giyinir sende de kendin için demekki ne güzel ve güzel şeyler giymen senin özgüvenini daha cok arttırır
Vay onun bilmediğini bilmek hosuma gitmedi desem yalan söylerim
Ama ilk babydoll cok gzl ve 2. Kirmizi ama ben siyah severim o ayri bisey ama zevklerin cok gzl ve nişanlın bu konuda cok şanslı biri
Muhteşem birsey ama Nişan zamanında ilişki başladı mı bu arada nişanlın çok şanslı
Kendini seviyordur, seksi olduğunun farkındadır, özgüveni tamdır, libidosu yüksektir, zevk sahibidir
Düşünürken mum gibi oluyorum. Kadınımın üzerinde görsem deli olur ne şanslıyım diye düşünürüm
Gayet güzeller. Kadın dediğin içine de dışına da özen gostermeli dediğin gibi
yorumlarını okudum cocuk cok sanslı
ancak cok tecrubelı ımajı sakın verme
Böyle kadınlara gerçekten bayılıyorum çok zevkliler ve beni de deli ediyorlar
Benim zaafım ve bayılırım kesinlikle böyle olmalı... Çok etkileniyorum
Her an birine vermeye hazır ırıpsı oluyor
He kanka hemen öyle düşünüyordum bende
Geneli böyle çıkıyor ama
Kanka sen çok mu masumsun da gelmişsin kadınlara laf atıyorsun deme ki çükü hemen sıvıyorsun ki neyin nasıl çıktığını da görüyorsun. Deli ettiniz he beni. İçime giydiğim şeyden bile yollu yaptınız. Sizin kafalar tamamen küflenmiş. Kadın koynundan çıkmaz gelir burada ahkam keser.
Demek ki *
Kendiyle ilgilenmeyi seven bir kadin derim
Abi keşke herkes senin gibi düşünse , yollu oluyormuşuz böyle giyince , sanarsın içimi açıp göstere göstere geziyorum dedim. Ben dekolteli bile gezmem dışarda
boş ver sen milleti agzilari torba degilki buzesin sen kendini nasil mutlu hissediyorsan oyle giy
nisanlin şanslı adammis
Yani açıkçası iç giyimime özen gösterdiğimi biliyor fakat şu an bunları o bile görmedi hatta yani bu zamana kadar böyle giydiğimi bile bilmez
bi görse bırakmaz sanırım ddaha
Sapık bir abi daha bi bitmediniz * ...
Ne diyon? Ne alaka? Kadınım ve böyle giyiyorum üstüne de normal günlük kıyafetlerimi giyiyorum.
Yollu ddnir işe icraata hazır
Yahu çıplak geziyorum demedim ki
Siz kadınların ayni takımdan iççamaşırı giyme olayınızdan haberdarım
Aynı takım derken? Benim öyle bir takıntım yok alt üst aynı olmalı gibi..
Senın zevkin sonucta böyle gezmiyorum diyorsun içine giydiğin sadece senin zevklerine bağlıdır
Ama en başta söylediğin şey biraz ön yargı gibi değil miydi? İşte bu ön yargıdan dolayı ben arkadaşlarıma bile bu gözle bakmasınlar diye söyleyemedim.
Bir nişanlım bilir o da öyle görmedi bile..
Nope kadınlar arasında s! kme adı altında bir olgu geçer işte ben s! ktim o yaptı şeklinde eğer böyle dantelli aynı renk takım giyinip gıtmişse kız skmiştir eğer ki normal dediğimiz sekilde gitmişse erkek skmiştir seklinde geçen bir olgu var o yüzden yolludır dedım birde alışkan olmadığımız bir durum biz hep iççamaşırına dikkat etmeyiz normalde dikkat edrn de farklı gelir gözümüze
Anladım ama benim bildiğim şeyler değil bunlar
O konuyu bilmem ama giyinmene dikkat etmen hoş Birkere geliyoruz dunyaya kendine bakamayacaksan kime bakacaksın
Gerçek değildir o hayaldir
Çok iyi şeyler düşünürüm 😂
Delirtir beni..
İyi olur
Kendi şanslı hissedersim 😂
Seksi