Eşim kendine hiç bakmıyor, o yüzden istemiyorum. Ne yapmalıyım?

En basiti saç sakal tıraşını bile 2 ayda bir oluyor, tırnaklarını çok uzayınca kesiyor, deodorant kullanmıyor. Napıcam ben ima ettim ama hiç takmıyor, kırılır diye de direk söyleyemiyorum. O yüzden canım onunla sevişmek istemiyor hiç.

Eşim kendine hiç bakmıyor, o yüzden istemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla