Gelinlerin düğünde aşırı oynaması ayıp değil midir?

Bence çok ayıp... Gelin dediğin düğünde aşırı oynamaz. Bunun yerine enerjisini geceye saklar ve yatakta oynar 🤪

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şurada ironi yapıyorum ciddiye alıyorsunuz çok komiksiniz haaa
Gelinlerin düğünde aşırı oynaması ayıp değil midir?
Cevapla