Kendimsen iki yaş büyük bir kızla görüşüyorum. İleriki yaşlarda sorun teşkil eder mi bu durum?

ben 29, o 31 yaşında. Tip olarakta yaşını gösteriyor yani. Bazı arkadaşlar ve eşleri olumsuz telkinlerde bulunuyor bu konu hakkında. Onlar dışında benim de kafamı karıştıran hususlar yok değil. Bir on yıl sonra falan cinsellik açısından olsun, dış görünüş olarak olsun iyi olmayacağı düşüncesi var. Sizce nasıl olur?

Kendimsen iki yaş büyük bir kızla görüşüyorum. İleriki yaşlarda sorun teşkil eder mi bu durum?
Cevapla