Konuştuğum çocuktan 3 yaş büyüğüm, bu bir sorun mu sizce?

Ben 23 yaşındayım o 20 yaşında ama sorun etmediğini söyledi yani ben de sorun etmiyorum sadece bazen yanlış mı diye düşünüyorum. Cocukla aramız çok iyi ve çok da güzel konuşuyor ayrıca hiç bel altı veya cinsellik filan söz etmedi yani çok naif biri.

Konuştuğum çocuktan 3 yaş büyüğüm, bu bir sorun mu sizce?
Cevapla