Seks yaptıktan sonra "ya hamile kalırsa/kalırsam" korkusu olmuyor mu?

Ben de sevismek istiyorum ama o korku beni benden alıyor yüzde yüz korunma yontemi yok ama benim aile yüzde yüz muhafazakar... Ne namussuzlugum kalır, ne kötü kızlığım o kdr soylim netdeyse 30 yaşına geldim hala bunun korkusunu yaşıyorum.

Rahat ailelerde kızlar 17 sinde başlıyor bu islere... sevisememis olmak gerçekten belli yaştan sonra korkunç bir hal alıyor. Gereksiz sinir, öfke nöbetleri, değersiz hissetme, tatmin olmama, depresyon, surekli hayal kurma vs...

Seks yaptıktan sonra "ya hamile kalırsa/kalırsam" korkusu olmuyor mu?
Cevapla