Bazı insalar sevişirken gözlerini istemsizce kapatır. Siz açık mı tutarsınız kapatır mısınız?

Bazı insalar sevişirken gözlerini istemsizce kapatır. Siz açık mı tutarsınız kapatır mısınız?

Bazen göz teması kurmak güzel olur, bazense o anın büyüsüyle gözlerini kapatıp kendinden geçersin. Kesin bir şey söyleyemicem o ana göre değişebiliyor diyebilirim.
Açık tutarım, açık tutmak ta gerekir birbirinin aldığı hazzı ve iştahı görmek için ve saygıdan dolayı
Gözünü kapatan başkasını hayal ediyor olabilir
Cevap
7Cevap
Bu duruma ortama göre değişecek bir şey kapalı ya da açık olur diyemeyiz o anın heyecanını hevesi ne getirir bilinmez kesin konuşmak olmaz 😂
Öpüşürken kapatırım gözlerimi. Onun dışında pek kapatmam.
hiç sevişmedim ama sevişseydim gözlerim açık olurdu
İstemsizce kapanan anlar olur elbet.. Ama hep de kapalı kalmaz gözlerim.. Partnerimin vücudunu ezberlemek isterim
Gözlerimi açık tutarım, karşımdakine saygım vardır. Gözleri kapatmak bana hiç masumane gelmiyor.
Bacağım onun omzundayken gözlerine bakmak isterim ne kadar kudurmuş diye 😁
Bu soruya evet diyemezdim sadece dhdhd
Kapatmam aldığım ve verdiğim zevki görmek daha haz verir
Ben kapatmıyorum, gözlerini kapatan kadınlar gördüm.
Su uyur düşman uyumaz. O yüzden gözlerim hep açık :D
bazen açıyorum
Kocaman açarım, birsey kaçirmayayim diye 😂😂
Kapatırım ve olmak istediğim erkeği hayal ederim
@Erhanfdggfhv olmak istediğimle yapmıyorum
Kapatırım
kapatırdım
Gözümü kapatmam pek
Bazen
ara ara açık olur
Merhaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?