Bakireyim veya yakınlaşınca etkileniriz diye korkmuş olabilir mi?

Beğendiğini, arzuladığını biliyorum başta benle sevişmek için de çok koştu peşimden. Sonra 1-2 kere yakınlaştık ama cinsel birleşme olmadı. Bakire olduğumu öğrendi. Yurt dışına taşındı yine yazmaya devam etti arada. Hep hayatımda biri olup olmadığını sordu. Son konuşmalarda sevgili yapma bekle beni dedi. Benle bir şeyler yaşamazsa gözü açık gidermiş. Dediği gibi bekledim geldi ve çeşitli bahaneler sunup benle buluşmadı. Ben korktuğunu düşünüyorum. Ya bakireyim diye korktu ya da yakınlaşınca etkileniriz diye korktu? Sizin fikriniz nedir?

Bakireyim veya yakınlaşınca etkileniriz diye korkmuş olabilir mi?
Cevapla