Birisi benim uzun süreli sevgilim ilişkiyede girdik
Diğeri benim akrabam. Uzun zamandır beni sevdiğini biliyorum ve alkollüyken öpüştük. İlişkiyede girme isteğim var
Ve ikiside beni gerçekten seviyor
Birisi benim uzun süreli sevgilim ilişkiyede girdik
Diğeri benim akrabam. Uzun zamandır beni sevdiğini biliyorum ve alkollüyken öpüştük. İlişkiyede girme isteğim var
Ve ikiside beni gerçekten seviyor
Duygusal Bağ: Hangisiyle daha güçlü ve derin bir duygusal bağ hissediyorsanız o kişiyle.
İhtiyaçlarınız: Hangisi sizin temel ihtiyaçlarınıza daha uygunsa.
Doğru teşekkürler
Rica ederim
İlkini sevsen ikinciyle aklından bunlar geçmezdi
Cevap
4Cevap
ikisini de sevmiyorsun. sevsen zaten bir kişi olurdu.
Ikisinin arasında kaldiysan bence ikisinide sevdiğini sanmıyorum yine de her ikisinin artılarını eksilerini yaz duygularının ağır bastigi kişiden yana kullan tercihini
İkisine de ver
ikisiylede tkaıl
Olmaz ilişkiye giriceğim kişinin ailesiyle bile tanıştım
İkiside birbirini tanıyo ama ve diğer kişi benim yakın akrabam
İlişkiyr girdiğim kişiyide tüm akrabalarım biliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?