İki kişi var. Hangisinden gerçekten hoşlandığımı nasıl anlayabilirim?

İkisiyle de olası bir ilişkinin geleceği yok, geçici bir sevgililik süreci olur olsa olsa. sadece birisi daha ciddi bir insan. Ciddi olmayan, daha çok cinsellik peşinde olanla bir süredir konuşuyoruz ve ona aşırı çekim hissediyorum. Ondan hoşlandığım aşikar. Diğeriyle ise yakın zamanda konuşmaya başladık. Yakışıklı bir çocuk, hoş biri. Kapılmsm an meselesi. Anlık süreçte ikisine de ihanet ediyormuşum gibi hissediyorum sadece flört seviyesinde konuşuyor olsak bile. canım olduğum için iksiini de kaybetmek istemiyorum sanırım (junior sadakatsiz volkan) ama bu ihanet hissinden de çok rahatsızım. Nasıl anlayabilirim gerçekten kimden hoşlandığımı veya nasıl bir seçim yapabilirim?

İki kişi var. Hangisinden gerçekten hoşlandığımı nasıl anlayabilirim?
Cevapla