1 haftalık ayrılığın ardından ilk konuşmanın cinsellik üzerine olması ne anlama gelir?

Ayrılıktan bir hafta sonra ben yazdım, kötü ayrılmamıştık bir söylemem gerekiyordu o sebeple. Mesajın ardından telefonlaşıp konuşmaya başladık bir müddet sonra konuyu cinselliğe getirip derinleştirmeye çalıştı. Kötü hissettirdi ne anlamalıyım bu durumda. Yani düzenli cinsellik yoktu aramızda evliliği bekliyorduk ama birtakım nedenlerden ayrılma kararı almıştı. Saygı duyup bitirdim. Cinsel arzu ve özlem çok yüksekti aramızda. Sevginin de var olduğuna inanıyordum fakat ayrılık ve duygusal özlemden sonra böyle olması düşündürttü...
1 haftalık ayrılığın ardından ilk konuşmanın cinsellik üzerine olması ne anlama gelir?
Cevapla