Orali iyi yapamıyorum, karşıdaki kişiyi nasıl yükseltiriz?

Asla yapamıyorum, hareketlerim hep çok acemi kaçıyor, böyle karşıdaki kişiyi yukseltebilecek tüyolar verebilir misiniz?
Orali iyi yapamıyorum, karşıdaki kişiyi nasıl yükseltiriz?
Cevapla