FB ilişkisi yaşamış kız hayatı boyunca mağdur olurmuş! Doğru mu bu?

Arkadaşım sakın kimseye bahsetme direkt değerin düşer. Kale alınmazsın. Sakın açık konuşup aptallık etme saygı duymazlar, dedi. Bunun neresi kötü? Neden saygı duyulmasın? Neden fb takılan kız veya erkek mağdur olsun? Neden artık farklı gözle bakılsın? Fb kötü bir şey mi?

FB ilişkisi yaşamış kız hayatı boyunca mağdur olurmuş! Doğru mu bu?
Cevapla