Erkek ilk öpüşmeden sonra, "böyle bir şeye ihtiyacım varmış, içim kıpır kıpır oldu dudağına yapışasım var" diyorsa normal mi?

Flörttük ikimizde birbirimizi seviyorduk yavas yavas ilerliyorduk sadece ama bi anda oluverdi ve bunları dedi

Erkek ilk öpüşmeden sonra, "böyle bir şeye ihtiyacım varmış, içim kıpır kıpır oldu dudağına yapışasım var" diyorsa normal mi?
Cevapla