Belli bir yaşı geçince ilişkide önceliğin cinsellik olması sizce normal mi?

Yani 35-36 yaş bandı kadın da erkekte. Cinselliğe öncelik verilmesi sizce normal mi? Yoksa böyle bir beklentide olmak, cinsellik yoksa ilişki istemem kafasında olmak sapıklık mı?

Belli bir yaşı geçince ilişkide önceliğin cinsellik olması sizce normal mi?
Cevapla